Twankala Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 in de missie dat je lance vance voor het eerst ontmoet bij het vliegveld... hoe moet je dit doen, in de auto iedereen neerschieten lukt wel, maar het schieten daarna op de voet lukt niet, of ik of lance gaat dood... hopenlijk kunnen jullie me helpen!!! Reageren
M4X Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Kies een sterk geweer hiervoor uit en begin met volle armor. Al deze dingen haal je bij de Ammu Nation, behalve health, dat haal je bij het ziekenhuis. Een handig wapen hiervoor is een machine gun, ook verkrijgbaar bij de Ammu Nation. Je moet veel dekking zoeken, als je ongedekt midden tussen de Cholos staat red je het niet. Zoek dus veel dekking en schiet ze 1 voor 1 dood, totdat ze allemaal weg zijn. Het is handig om eerst diegene die op Lance schieten te vermoorden, want Lance gaat snel dood. Eenmaal iedereen doodgeschoten is het mission passed, als je het even blijft proberen heb je hem zo gehaald. Save nog even met volle health en armor en de machine gun voordat de missie begint, dan hoef je niet steeds alles overnieuw te kopen. Veel succes ermee! Reageren
Pietje II Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) Probeer zelf alle Cholos neer te knallen en probeer te zien: "wat Lance neerknalt is bonus", dat is tenminste het relevante gedeelte van jouw vraag. Toch zal ik hieronder voor jou even de gehele missie beschrijven. Allereerst zou ik, als ik jou was, voordat je deze missie start voor een volle health en body armor zorgen. Daarnaast is een machine pistol als wapen een zeer goede keuze. Een Micro-SMG is een prachtig hulpmiddel voor deze missie, en een AK-47 of een M4 maakt het helemaal af. Klik =>hier<= voor een kaartje waar de locaties van de wapens op staat (houd je cursor op één van de bolletjes om te zien met welk wapen je hier te maken hebt). Wanneer je dit allemaal geregeld hebt kun je met een gerust hart aan de missie beginnen. Wanneer je de missie 'Jive Drive' start, zie je Victor tegen zijn rode Stinger leunen. Hij kijkt naar een verliefd stel dat langsloopt, waarvan de man en de vrouw bijna met elkaar gaan zoenen. Ondertussen is Lance (die gearriveerd is op het vliegveld) stiekem naast Vic gaan staan, en laat hem zodoende schrikken. Vic is niet erg blij met de komst van Lance, terwijl Lance nogal grappig probeert te zijn (met zijn herpes ). Wanneer Vic en Lance in de Stinger zitten komt een Cholo Sabre aangereden, en stappen er twee Cholos uit. Deze zijn nogal boos op Vic omdat hij nogal wat Cholos heeft uitgemoord. Nu willen ze Victor maar eens gaan vermoorden. Wanneer je weer de controle over Vic krijgt zal hij in de auto zitten. Lance rijdt; Vic schiet. Het wapen heb je in je handen, je hoeft alleen maar met de analoge joystick te bewegen en met de -toets te schieten. Vernietig alle achtervolgende Cholos, en geniet van de vele (achterlijke) stunts die Lance maakt. Uiteindelijk, in de achterbuurten van Little Haiti, rijdt Lance de auto in de kreukels (doordat hij een grote stunt maakt en verkeerd terecht komt). Eenmaal op het pleintje moet je een heleboel Cholos vermoorden. Doe dat met de M4 of met de Micro-SMG, en zorg ervoor dat Lance niet doodgeschoten wordt. Zoek dekking achter de vele obstakels, en laat er geen gras over groeien. Wanneer je een beetje treuzelt heb je kans dat de Cholos jou overhoop schieten; wanneer jij meteen aanvalt zullen de Cholos niet zo gauw iets terug kunnen doen. Loop ook steeds heen en weer, dit is ook een handige truc waardoor de Cholo-mannen jou moeilijker kunnen raken. Richt met de -toets op de Cholos, en verwissel snel van doel door (terwijl je de -toets nog inhoudt) op de -toets of op de -toets te drukken. Wanneer je alle Cholos vermoord hebt heb je de missie gehaald. Tevens kun je =>hier<= op WikiGTA de missiebeschrijving bekijken. Ik wens je verder veel succes met het behalen van deze missie! Edit: Zucht... Bewerkt: 17 januari 2007 door Pietje II Reageren
Twankala Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 het neerschieten van de cholo's is al een paar keer gelukt, maar lance wil nooit in de auto stappen, waardoor ik gebust word door de politie. weten jullie hier iets op? Reageren
Pietje II Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 het neerschieten van de cholo's is al een paar keer gelukt, maar lance wil nooit in de auto stappen, waardoor ik gebust word door de politie.weten jullie hier iets op? Ah ja, ik ken het wel: Lance gaat meestal een beetje zitten klooien voordat hij in de auto stapt. Het enige wat je hieraan kan doen is een beetje op en neer rijden zodat Lance gemakkelijk in kan stappen, en je moet zeker niet stil gaan staan wanneer je een wanted level hebt! Het is af en toe een beetje uitkienen wanneer je Lance het gemakkelijkst in kan laten stappen, maar het moet te doen zijn. Reageren
king-dragon! Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 zoals pietjeII al zei rij een beetje heen en weer maar blijf dicht bij lance in de buurt als je politie in de buurt komen rij dan een stukje weg (niet te ver dus) als de agent(en) uit je buurt zijn en uit de buurt van lance rij dan naar lance om hem op te halen. of je probeert de wanted sterren kwijt te raken door wat heen en weer te rijden of zoek het dichtbijste (kan even niet op de naam komen) die teken met die ster er in waardoor je 1 ster kwijt raakt maar ik weet niet zeker of ze die zichtbaar zijn in een missie. hopenlijk heb je hier wat aan king-dragon! >>> Door SummerBase: Is het nodig om een topic te bumpen waar meer dan 2 weken niet meer in gepost is? Oké als het een nuttige toevoeging is, dan maakt het niet uit, maar deze informatie is min of meer allemaal in Pietje II's bericht te vinden. Dit soort berichten zijn dus niet toegestaan. Let er in het vervolg op. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.