Jump to content

69

Trax

Recommended Posts

DENK NA!! ik had ookal op nationale gaming forums gezet:

Denk nou es na, in de eerste GTA heb je de volgende levels: Liberty City(GTA3)

Vice city(geen gta waanschijn lijk gta 3) San andreas (gta VAN NU) en geen londen! dus daarom denk ik dat het in londen afspeelt...

Er is al een GTA London '69 op de markt geweest

Vice city(geen gta waanschijn lijk gta 3)

Wat bedoel je hier precies mee?

Delen op andere websites

• Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BrokenTable

19

• De Gta Master

7

• Lantyz

4

• gtamaster

4

Ik denk dat rockstar iets heel anders heeft bedoelt met het nummer 69, maar dat is misschien niet helemaal geschikt voor de jeugdige lezers :D

;) Die jeugdige spelers zouden het officieel volgens de rating van het spel niet mogen spelen :unsure: 18+ ;)

Delen op andere websites

hier is allang niet op gereageerd,, kan niemand meer iets vinden met 69 ofzo??? :huh:  :unsure:

Lekker nuttelose post <_< ;);)

ls er iets met een cyfer is is het 99/100 x 69 maar ergens zag ik ook alemaal containers met 69 En 75 en 23 iets met die 3 cyfers maybe :huh:

Die post brengt iig. nummer 69 weer onder de aandacht :-)

klopt ;):)

Delen op andere websites

We kunnen wel 100derden chreens gaan plaatsen met plaatjes met 69 maar 1 fing weten we zeket 69 is het getal dat vaak voorkomt je ziet het byna op alles

maar ik weet nog niet wat ik met 23/75 en 69 samen moet <_<

Delen op andere websites

Waar ligt dat schip juist ergens Lennert?

Ben een lijst aan het maken met alle locaties op

Als ik mij niet vergis is dat het vliegdekschip in Easter Basin "San Fierro" Nabij het vliegveld "Easter Bay Airport"

Delen op andere websites

Ik volg de mening van Puke, is gewoon een grap van R* om steeds maar weer naar het nummer 69 te verwijzen. Net zoals de crossbrommer ook toepasselijk "Sanchez"heet. Komt namelijk van "Dirty Sanchez" en om de reden dat hier jeugdige lezers zijn zal ik dat hier ook niet uit de doeken doen :lol:

Delen op andere websites

Heb nu een lijst van 9, maar heb nog niet echt kunnen zoeken, zit in de examen periode :(

Deze kent iedereen, maar ff voor de volledigheid:

69ers T-shirt

GTASAsixtynine8.jpg

Dribblers vest:

GTASAsixtynine9.jpg

De kwaliteit is nogal laag, maar heb enkel een digitaal cameraatje dat ik ergens gratis heb bijgekregen :rolleyes:

Bewerkt: door lepertum
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...