Arthis Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 hoi ik heb sami gedownlaod. (San Andreas Mod Installer) voertuigen downloaden gaat prima maar als ik een tatto, wapen, kledingstuk probeer te downloaden zegt hij dat het niet sami ofzo is. weet iemand wat ik moet doen? alvast thanks Reageren
Fuffie Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Je moet ook alle kleding bestanden met IMG tool inpoteren. Reageren
Arthis Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 waar kan je dat downloaden? Reageren
SWYV Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 wat denk jij van je beste vriend: GOOGLE te gebruiken om verder te zoeken? Reageren
Jowx Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Misschien dat deze (klik) tool uit de Download database je kan helpen, veel succes in ieder geval.. ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.