caz_cripper Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Pff, zit hier vast.. echt lastige missie met dat leger enzo.. wilt iemand m voor me halen? alvast bedanktGTASAsf1.b
SummerBase Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Up, up and Away - Passed! Ik heb de missie Úp, up and away behaald zonder mod(ificatie)s. Je moet in deze missie een helikopter stelen vanaf de Legerbasis in Las Venturas. Ga er op af en dring binnen op het terrein je zult direct merken dat het menens is dus je moet sterke wapens inzetten. Het beste kun je er heen gaan met een vliegtuig zodat je ergens op het terrein kunt landen en zo overbrug je het moeilijkste stuk in de loods. Schiet de twee kerels neer die bij de helikopter staan en dan kan je naar een machine geweer en daarna schiet je de twee hunters kapot. Pak de helikopter en vlieg naar de panzeren wagen. Neem hem mee en breng hem naar Verdant Meadows; daar heb ik je savegame tevens gesaved. De savegame zit in de bijlage, Veel succes en plezier in de vervolg missies. GTASAsf1.b
HerrieM Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) Doe ik voor je. Veel plezier SB. Bewerkt: 17 januari 2007 door HerrieM
Recommended Posts