Bassiej Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) Hier de voorkant van mijn profielwerkstuk over cryptologie. Waar 'Naam I' en 'Naam II' staat, staan natuurlijk mijn naam en de naam van iemand anders. Het is een vrij simpel ontwerp maar ik ben er wel tevreden over. De voorkant moet naar mijn idee niet te druk worden. Rates en tips zijn van harte welkom ! Thumbnail: Direct link: klikkie Edit: Imageshack verkleind de afbeelding waarschijnlijk iets, waardoor de scanlines die ik gebruikt heb niet goed worden weergegeven. Gebruik de 'Direct link' en zoom dan in totdat je het echte formaat hebt. Bewerkt: 17 januari 2007 door Bassiej™ Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 ik vind het er goed uitzien, niks op aan te merken, hij is niet te druk en heeft toch goeie sfeer en indruk van het onderwerp van het werkstuk ik geef je een: 9,4[/font] Reageren
Mirrrr Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ik vind hem erg mooi. Lekker rustgevend. van mij krijg je een 9 Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ziet er zeker mooi uit. Vooral niks aan doen 95% Reageren
Eli R Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Als profielwerkstuk, zou ik de voorkant juist simplistisch wit maken, ipv donkere kleuren. Dat is waarschijnlijk ook makkelijker te printen. Maar het ziet er vooral rustiger uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.