Dead-Dodo Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 hier een nieuwe sig van mij tips en rates zijn welkom Reageren
Koen729 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Niet dubbelposten. Soms zal je even moeten wachten voordat iemand reageert. Maargoed, ik rate wel ff. De sig opzich is best mooi, maar er zitten allemaal zwarte lijntjes en dan die tekst eroverheen. Dat vind ik niet echt mooi. Haal die zwarte lijntjes weg en zet dna dat ei en tekst neer Reageren
M4X Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Niet dubbelposten. Soms zal je even moeten wachten voordat iemand reageert. Je mag je topic na 1 dag bumpen, wat hier het geval is.. Een originele signature, ik zie er weinig van die hier op lijken. Ik vind de scanlines wat te fel, als je de opacity iets lager zet is het al wat mooier. Ook vind ik dat gat in het ei met die ogen niet echt mooi, het is er te veel opgeplakt, en het hoort er in te zitten. Blur het ei ook nog even, zo is het veels te scherp. Kleur het groen, en probeer eens iets met ''inner shadow''. Ook vind ik je border wat raar, je kan beter gewoon overal 1px zwart doen in plaats van dit. Het font vind ik wel mooi en bijpassend, en de kleur is ook wel goed. Je kan de tekst misschien nog iets geler maken en wat minder goud achtig. 78% Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 nu ik toch bezig was dacht ik ik maak nog een rendertje kijken hoe goed ik daar in ben dus bij deze, mijn eerste render:tips zijn altijd welkom Reageren
Jon-asses Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 eerste render:tips zijn altijd welkom Tot je orders . Hij is wel goed voor je eerste render hoor! Ik zou verder doen met renderen, want door veel geduld en veel oefenen kun je alsmaar beter worden, en aangezien jij al van een redelijk hoog niveau start kun je nog héél goed worden. Het is wat kantig, maar da's logisch voor je eerste render. Soms zijn er ook nog wat 'strepen' bij de render. Ik geef je render een 8/10(Rate volgens de eerste render) Nog even wat tips om een render beter te laten blijken. 1. Nadat je alles heb gerendert pak je de magic wand tool. Je selecteert heel het gedeelte behalve de render, dit doe je door met je linkermuisknop naast de render te klikken. Dan heb je een geselecteert stuk rond je render, klik daar met je rechtermuisknop op, ga naar 'Feather' zet op 2 Px en druk op ok. Nu druk je één of twee keer op de de toets 'Delete' (die op je toetsenbord he.. ) Magic wand tool -> Feather 2. Als je een Real-life render rendert dan heb je vaak ook haar dat je moet renderen. Dit is best lastig om zoiets mooi te renderen. Je kan hem met de magic wand tool renderen met 3 px. zodat het wat 'zachter' is gerendert. Ook is het vaak mooier als je met een 5 px. soft brush gomt in het haar, zodat de 'gaten' in het haar ook 'zachter' zijn. De feather van je Magic wand tool De soft round brush als gom Volg ook eens de twee rendertutorials hier op Gtaforum. De pen tool render tutorial (Van Silverwing) en De magic wand tool render tutorial (Van .Levi.) Nog veel succes toegewenst! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.