Jump to content

Releaselijst Hoofdtopic


Jowx

Recommended Posts

Ferre Geplaatst 9 Feb 2007, 15:05:20

Ik stop met mijn functie. Iemand anders mag de releaselijst van de Nintendo DS overnemen. Ik heb er niet zoveel zin meer in.

Snap je het nu Sammie? Hij wil niet meer en ik wil dan wel!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    9

  • SamShine

    6

  • Piet-Herr

    4

  • Ferre

    3

Ik wil graag de Nintendo DS releaselijst overnemen als het kan.

Vooruit, je hebt één week de tijd om het oude topic over te nemen en een nieuw topic aan te maken. Het is dus niet de bedoeling dat je een nieuwe post maakt in het oude topic, zodra je een nieuw topic gemaakt hebt wordt het oude topic verwijderd.

[center][img=http://www.futuregaming.nl/media/rell_nds.jpg][/center]

Hier vind je alle release datums van de Nintendo DS.Er is - op z'n minst - een maandelijkste update en je bent dus altijd up-to-date. Dit topic is vooral erg handig voor als je een Nintendo DS hebt en je op zoek bent naar een nieuw spel. Maar het is natuurlijk ook leuk als je geintereseerd bent in de DS (Lite) en je wilt er een leuk spel bij kopen. Een release datum is een datum waarop een bepaald spel wordt uitgebracht.

[center][b]Note:[/b] Vragen en opmerkingen met betrekking tot deze releaselijst kunnen in het [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=41974]Releaselijst Hoofdtopic[/url] gepost worden, in dit topic mag in verband met de overzichtelijkheid van de releaselijst [b]niet[/b] gepost worden![/center]

[center]
[size=6][color=#FFCC00][b]Releases[/b][/color][/size][/center][list]
[*][b]SNK vs Capcom Card Fighters DS[/b] - 25 januari 2007
[*][b]Actionloop[/b] - 26 januari 2007
[*][b]Pro Evolution Soccer 6[/b] - 26 januari 2007
[*][b]Star Fox Command[/b] - 26 januari 2007
[/list][list]
[*][b]Castlevania: Portrait of Ruin[/b] - februari 2007
[*][b]Arthur and the Minimoys[/b] - 2 februari 2007
[*][b]Contact[/b] - 2 februari 2007
[*][b]New Zealand Story Revolution[/b] - 2 februari 2007
[*][b]Pawly Pets: My Pet Hotel[/b] - 2 februari 2007
[*][b]Magical Starsign[/b] - 9 februari 2007
[*][b]Mario Basket 3 on 3[/b] - 16 februari 2007
[/list]
[img=http://www.gtaforum.nl/uploads/post-135-1168525825.gif]

Hierboven is de oude post, alleen de banner en onderstaande tekst moet ook in jouw releaselijst aanwezig zijn.

[center][b]Note:[/b] Vragen en opmerkingen met betrekking tot deze releaselijst kunnen in het [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=41974]Releaselijst Hoofdtopic[/url] gepost worden, in dit topic mag in verband met de overzichtelijkheid van de releaselijst [b]niet[/b] gepost worden![/center]

Veel succes met het onderhouden van je releaselijst en bedankt voor je inzet, mocht je nog vragen hebben dan kan je die altijd stellen in dit topic of via een PB naar mij. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik pas m'n lijst gewoon aan zodra er iets is uitgekomen, uitgesteld of aangekondigd. Mijn topic moet (ja, moet!) je dus vaker dan eens per maand aanklikken, omdat er regelmatig ge-update wordt. Onderin staat wanneer ik voor het laatst iets heb veranderd.

Link to comment
Delen op andere websites

fout in de PC release lijst, daar staat dat Test Drive Unlimited op 16 februari uitkomt

maar hij komt op 2 maart uit

16 Februari

[*]Supreme Commander

[*]Test Drive Unlimited

[*]Sonic The Hedgehog

Bewerkt: door ACID
Link to comment
Delen op andere websites

Sony heeft officieel aangegeven dat er nog 5 jaar volop aan de games voor de ps2 wordt gewerkt dus deze release lijst zal wel erg lang worden haha :puh: ik ben echt blij met me PS2 :D

>>> Door Jowx: Het is niet toegestaan om in de releaselijsten te posten, je post is naar het hoofdtopic verplaatst. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Saints Row zou eigenlijk al een releasegame moeten zijn, dus hij had al uit moeten komen tijdens de release van de PS3. Dat is niet gebeurt, maar hij komt inderdaad nog wel uit. Hier bijvoorbeeld kun je lezen dat hij in juli moet komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row zou eigenlijk al een releasegame moeten zijn, dus hij had al uit moeten komen tijdens de release van de PS3. Dat is niet gebeurt, maar hij komt inderdaad nog wel uit. Hier bijvoorbeeld kun je lezen dat hij in juli moet komen.

Thanks. Daar moet ik dus even op wachten. Er is sowieso weinig goede spellen die uit aan het komen is op de ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...