Gtaboy107 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Ferre Geplaatst 9 Feb 2007, 15:05:20 Ik stop met mijn functie. Iemand anders mag de releaselijst van de Nintendo DS overnemen. Ik heb er niet zoveel zin meer in. Snap je het nu Sammie? Hij wil niet meer en ik wil dan wel! Reageren
Jowx Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Ik wil graag de Nintendo DS releaselijst overnemen als het kan. Vooruit, je hebt één week de tijd om het oude topic over te nemen en een nieuw topic aan te maken. Het is dus niet de bedoeling dat je een nieuwe post maakt in het oude topic, zodra je een nieuw topic gemaakt hebt wordt het oude topic verwijderd. [center][img=http://www.futuregaming.nl/media/rell_nds.jpg][/center] Hier vind je alle release datums van de Nintendo DS.Er is - op z'n minst - een maandelijkste update en je bent dus altijd up-to-date. Dit topic is vooral erg handig voor als je een Nintendo DS hebt en je op zoek bent naar een nieuw spel. Maar het is natuurlijk ook leuk als je geintereseerd bent in de DS (Lite) en je wilt er een leuk spel bij kopen. Een release datum is een datum waarop een bepaald spel wordt uitgebracht. [center][b]Note:[/b] Vragen en opmerkingen met betrekking tot deze releaselijst kunnen in het [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=41974]Releaselijst Hoofdtopic[/url] gepost worden, in dit topic mag in verband met de overzichtelijkheid van de releaselijst [b]niet[/b] gepost worden![/center] [center] [size=6][color=#FFCC00][b]Releases[/b][/color][/size][/center][list] [*][b]SNK vs Capcom Card Fighters DS[/b] - 25 januari 2007 [*][b]Actionloop[/b] - 26 januari 2007 [*][b]Pro Evolution Soccer 6[/b] - 26 januari 2007 [*][b]Star Fox Command[/b] - 26 januari 2007 [/list][list] [*][b]Castlevania: Portrait of Ruin[/b] - februari 2007 [*][b]Arthur and the Minimoys[/b] - 2 februari 2007 [*][b]Contact[/b] - 2 februari 2007 [*][b]New Zealand Story Revolution[/b] - 2 februari 2007 [*][b]Pawly Pets: My Pet Hotel[/b] - 2 februari 2007 [*][b]Magical Starsign[/b] - 9 februari 2007 [*][b]Mario Basket 3 on 3[/b] - 16 februari 2007 [/list] [img=http://www.gtaforum.nl/uploads/post-135-1168525825.gif] Hierboven is de oude post, alleen de banner en onderstaande tekst moet ook in jouw releaselijst aanwezig zijn. [center][b]Note:[/b] Vragen en opmerkingen met betrekking tot deze releaselijst kunnen in het [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=41974]Releaselijst Hoofdtopic[/url] gepost worden, in dit topic mag in verband met de overzichtelijkheid van de releaselijst [b]niet[/b] gepost worden![/center] Veel succes met het onderhouden van je releaselijst en bedankt voor je inzet, mocht je nog vragen hebben dan kan je die altijd stellen in dit topic of via een PB naar mij. Reageren
The GamerII Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Kunnen ze niet wekelijks i.p.v. maandelijks worden bijgewerkt? Omdat er soms laat een release word uitgegeven zoals The Warriors die volgens mij vandaag is uitgekomen Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Ik pas m'n lijst gewoon aan zodra er iets is uitgekomen, uitgesteld of aangekondigd. Mijn topic moet (ja, moet!) je dus vaker dan eens per maand aanklikken, omdat er regelmatig ge-update wordt. Onderin staat wanneer ik voor het laatst iets heb veranderd. Reageren
ACID Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) fout in de PC release lijst, daar staat dat Test Drive Unlimited op 16 februari uitkomt maar hij komt op 2 maart uit 16 Februari[*]Supreme Commander [*]Test Drive Unlimited [*]Sonic The Hedgehog Bewerkt: 16 februari 2007 door ACID Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Sony heeft officieel aangegeven dat er nog 5 jaar volop aan de games voor de ps2 wordt gewerkt dus deze release lijst zal wel erg lang worden haha ik ben echt blij met me PS2 >>> Door Jowx: Het is niet toegestaan om in de releaselijsten te posten, je post is naar het hoofdtopic verplaatst. <<< Reageren
Dastard Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Mercenaries 2:World In Flames OPM2 & Pandemic Hebben Het Bevestigt Reageren
Jowx Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Mercenaries 2:World In Flames OPM2 & Pandemic Hebben Het Bevestigt Het is niet toegestaan om in de topics waar de releaselijsten in staan te posten, ik heb je post hierheen verplaatst. Reageren
miklo32 Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ik hoorde dat Saints Row ook op de ps3 gaat uitkomen en dan wel al in mei, weet iemand hier meer van? Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Saints Row zou eigenlijk al een releasegame moeten zijn, dus hij had al uit moeten komen tijdens de release van de PS3. Dat is niet gebeurt, maar hij komt inderdaad nog wel uit. Hier bijvoorbeeld kun je lezen dat hij in juli moet komen. Reageren
miklo32 Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Saints Row zou eigenlijk al een releasegame moeten zijn, dus hij had al uit moeten komen tijdens de release van de PS3. Dat is niet gebeurt, maar hij komt inderdaad nog wel uit. Hier bijvoorbeeld kun je lezen dat hij in juli moet komen. Thanks. Daar moet ik dus even op wachten. Er is sowieso weinig goede spellen die uit aan het komen is op de ps3. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 in ps3 realeas lijst ontbreekt harry potter 5 Reageren
michaelfivez Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Wanneer wordt de ps3 lijst geupdate, we zijn ondertussen juni... Reageren
Rullez Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Wanneer wordt de ps3 lijst geupdate, we zijn ondertussen juni... Niet iedereen zit 24 uur achter zijn PC. Dus of hij is het vergeten. Of hij heb geen tijd. Reageren
Ikkes Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Niet iedereen zit 24 uur achter zijn PC. Dus of hij is het vergeten. Of hij heb geen tijd. Het tweede was het geval, maar hij is inmiddels geupdated . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.