Jump to content

Civil Asset Forfeiture Impound

Recommended Posts

Geplaatst:

Per voer- en vaartuig ontvang je het nodige geld mits je het in goede staat aflevert. Hoe meer schade een voer- of vaartuig bevat, hoe minder geld je ervoor ontvangt. De beloning ligt meestal tussen de $500,- en de $1000,-. Als we er dus van uitgaan dat je gemiddeld per voertuig $750,- ontvangt, heb je als eindbeloning zo'n $24000. Dat tikt dus wel lekker aan. Tevens mag je wanneer je alle voer- en vaartuigen ingeleverd hebt gratis je voertuig laten repareren bij alle Pay 'n' Spray-zaken die in Vice City te vinden zijn.

Nu weet je dus de beloningen, maar verder is het misschien ook nog wel handig om wat meer te weten over de 'Civil Asset Forfeiture Impound'. Dat leg ik hieronder dus even voor jou uit. :Y

Na de door Lance Vance gegeven missie 'The Audition' mag je voer- en vaartuigen inzamelen voor de zogenoemde 'Civil Asset Forfeiture Impound'. Deze bevat maar liefst drie lijsten met in te zamelen voertuigen, en één lijst met in te zamelen vaartuigen. De locatie van de 'Civil Asset Forfeiture Impound' is op het onderstaande kaartje te vinden:

nlgtabf9.png

Rood = Voertuigen

Blauw = Vaartuigen

Hieronder heb ik alle voer- en vaartuigen voor je op een rijtje gezet.

• Civil Asset Forfeiture Impound Inzamellijsten
    Voertuigen 1
  • Streetfighter
  • Sanchez
  • Oceanic
  • Cuban Hermes
  • Polaris V8
  • Stallion
  • Pony
  • Boxville
    Voertuigen 2
  • Wintergreen
  • Freeway
  • Banshee
  • Cheetah
  • Comet
  • Phoenix
  • Sentinel
  • Mule
    Voertuigen 3
  • PCJ-600
  • Deluxo
  • Infernus
  • Sabre
  • Stretch
  • Stinger
  • Maverick
  • Sparrow
    Vaartuigen
  • Dinghy
  • Jetski
  • Marquis
  • Rio
  • Reefer
  • Violator
  • Squallo
  • Tropic

Geplaatst:
Per voer- en vaartuig ontvang je het nodige geld mits je het in goede staat aflevert. Hoe meer schade een voer- of vaartuig bevat, hoe minder geld je ervoor ontvangt. De beloning ligt meestal tussen de $500,- en de $1000,-. Als we er dus van uitgaan dat je gemiddeld per voertuig $750,- ontvangt, heb je als eindbeloning zo'n $24000. Dat tikt dus wel lekker aan. Tevens mag je wanneer je alle voer- en vaartuigen ingeleverd hebt gratis je voertuig laten repareren bij alle Pay 'n' Spray-zaken die in Vice City te vinden zijn.

Nu weet je dus de beloningen, maar verder is het misschien ook nog wel handig om wat meer te weten over de 'Civil Asset Forfeiture Impound'. Dat leg ik hieronder dus even voor jou uit. :Y

Na de door Lance Vance gegeven missie 'The Audition' mag je voer- en vaartuigen inzamelen voor de zogenoemde 'Civil Asset Forfeiture Impound'. Deze bevat maar liefst drie lijsten met in te zamelen voertuigen, en één lijst met in te zamelen vaartuigen. De locatie van de 'Civil Asset Forfeiture Impound' is op het onderstaande kaartje te vinden:

nlgtabf9.png

Rood = Voertuigen

Blauw = Vaartuigen

Hieronder heb ik alle voer- en vaartuigen voor je op een rijtje gezet.

• Civil Asset Forfeiture Impound Inzamellijsten
    Voertuigen 1
  • Streetfighter
  • Sanchez
  • Oceanic
  • Cuban Hermes
  • Polaris V8
  • Stallion
  • Pony
  • Boxville
    Voertuigen 2
  • Wintergreen
  • Freeway
  • Banshee
  • Cheetah
  • Comet
  • Phoenix
  • Sentinel
  • Mule
    Voertuigen 3
  • PCJ-600
  • Deluxo
  • Infernus
  • Sabre
  • Stretch
  • Stinger
  • Maverick
  • Sparrow
    Vaartuigen
  • Dinghy
  • Jetski
  • Marquis
  • Rio
  • Reefer
  • Violator
  • Squallo
  • Tropic

Niks aan toe te voegen! _O__O__O_

>>> Door Dizzee: Zo zo, beetje nutteloos dit he? Pas als je iets toe te voegen hebt of zelf een vraag hebt, mag je hier posten. Dit is gewoonweg spam en dit hebben we hier niet zo graag. ;) In het vervolg daar een beetje op letten a.u.b. :).<<<

• 5 weken later...
Geplaatst:

en de vindplaatsen van alles vind je natuurlijk op :D WIKIGTA :D

>>> Door SummerBase: Ik denk dat veel dat al weten dus deze toevoeging/bump was niet nodig geweest. ;)<<<

• 2 maanden later...
Geplaatst:

weet soms iemand waar ik de Dinghy kan vinden? Het is een van de vaartuigen dat ik niet kan vinden

Alvast bedankt

Geplaatst:

Er is een Dinghy te vinden bij de aanmeerplek onder de brug van Leaf Links naar het westelijk eiland.

Deze kaart op WikiGTA geeft de locatie duidelijk weer. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...