White Gold Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ik wist al dat Vice City veel dingen heeft nageaapt van Scarface. De film Scarface had ik nooit gezien maar het spel heb ik nu wel . Wat mij opviel waren de talloze overeenkomsten . - De Malibu lijkt op The Babylon Club. Let maar op de beelden van voren . - In Vercetti Estate heb je beneden naast de ingang een zijkamertje met een wand die dezelfde is als in de film. - Sonny lijkt verdacht veel op Sossa. - Diaz z'n achternaam kan komen van The Diaz Brothers. - Het huis van Diaz is geïnspireerd op het huis van Tony Montana. Er zijn er nog wel meer, maar die ben ik even vergeten. Als jullie er nog weten, post het! Misschien kan er op WikiGTA een aparte pagina over deze overeenkomsten gemaakt worden . Want bij de EE's vind je hier ook niet veel over. Reageren
Pemp Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 De badkamer met de kettingzaag is een scéne uit de film Scarface, en de lange straat langs het strand waar je eerste savepunt is, is een straat uit Scarface en het kantoor van The Vercetty Estate is Het kantoor uit Scarface Ik hoop dat er nog meer aanweizingen zijn:D Greets, Pemp Reageren
White Gold Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 OFFTOPIC: Eindelijk m'n topic hier teruggevonden . ONTOPIC: Die straat uit scarface is de boulevard in Miami . Reageren
Preddy Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Badkamer...? Waar...? klikje. Vergelijk met filmpje als je er de behoefte aan hebt, ziet alleen wel wat bloed vloeien dus op eigen risico. Bewerkt: 1 februari 2007 door Preddy Reageren
Svenie Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) De meeste overeenkomsten tussen GTA Vice City en Scarface zijn simpelweg op deze website te vinden. Verder is de laatste missie Keep Your Friends Close gebaseerd op de laatste scéne van de film. Op WikiGTA vindt je toch heel wat overeenkomsten, kijk maar eens hier en hier. Ik wil eventueel wel een speciale pagina hiervoor aanmaken, maar de Easter Eggs zijn niet echt mijn werkterrein. Ik zal even iemand anders hierover aanspreken. Bewerkt: 2 februari 2007 door Svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.