Jump to content

Vice City vs Scarface

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wist al dat Vice City veel dingen heeft nageaapt van Scarface. De film Scarface had ik nooit gezien maar het spel heb ik nu wel :D.

Wat mij opviel waren de talloze overeenkomsten :D.

- De Malibu lijkt op The Babylon Club. Let maar op de beelden van voren :D.

- In Vercetti Estate heb je beneden naast de ingang een zijkamertje met een wand die dezelfde is als in de film.

- Sonny lijkt verdacht veel op Sossa.

- Diaz z'n achternaam kan komen van The Diaz Brothers.

- Het huis van Diaz is geïnspireerd op het huis van Tony Montana.

Er zijn er nog wel meer, maar die ben ik even vergeten. Als jullie er nog weten, post het!

Misschien kan er op WikiGTA een aparte pagina over deze overeenkomsten gemaakt worden :D. Want bij de EE's vind je hier ook niet veel over.

• 2 weken later...
Geplaatst:

De badkamer met de kettingzaag is een scéne uit de film Scarface, en de lange straat langs het strand waar je eerste savepunt is, is een straat uit Scarface en het kantoor van The Vercetty Estate is Het kantoor uit Scarface

Ik hoop dat er nog meer aanweizingen zijn:D

Greets, Pemp

Geplaatst:

OFFTOPIC: Eindelijk m'n topic hier teruggevonden :D.

ONTOPIC: Die straat uit scarface is de boulevard in Miami :D.

Geplaatst: (bewerkt)

De meeste overeenkomsten tussen GTA Vice City en Scarface zijn simpelweg op deze website te vinden. Verder is de laatste missie Keep Your Friends Close gebaseerd op de laatste scéne van de film. Op WikiGTA vindt je toch heel wat overeenkomsten, kijk maar eens hier en hier. Ik wil eventueel wel een speciale pagina hiervoor aanmaken, maar de Easter Eggs zijn niet echt mijn werkterrein. Ik zal even iemand anders hierover aanspreken. :)

Bewerkt: door Svenie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...