Damos Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Kan iemand anders mijn internet gebruiken want ik wil iets uploaden voor een site en nu zegt ie dat ik teveel internet connecties heb terwijl ik niks anders heb aanstaan. Reageren
Preddy Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Kan iemand anders mijn internet gebruiken want ik wil iets uploaden voor een site en nu zegt ie dat ik teveel internet connecties heb terwijl ik niks anders heb aanstaan. Volgens mij ligt het niet zozeer aan dat iemand met met jouw internet bezig is te browsen of iets dergelijks, maar meer dat je upload programma teveel connecties naar de host gebruikt. Je vermeld zelf niets daarover en ik weet het dan ook niet helemaal zeker of ik het bij het goede eind heb, maar dan hoor ik het wel. Als FTP programma gebruik ikzelf FileZilla, en aan de hand daarvan zal ik even laten zien hoe je die error weg kan halen. Het is redelijk simpel dus een plaatje volstaat wel denk ik: Als dit aan staat (zoals het nu is), gebruikt FileZilla meerdere verbindingen naar de host toe om zo sneller bestanden up te loaden. Bij mij doet ie er ongeveer twee tegelijk, ik weet niet of dat verschilt. Het uitvinken beperkt dit tot 1 lijn, waardoor je maar één bestand tegelijk kan uploaden. Ik denk dat jouw host maar 1 lijn ondersteunt. Het zal wel uit te zoeken zijn hoe je dit bij je eigen FTP programma uit moet zetten, wanneer je zo'n programma gebruikt natuurlijk. Bewerkt: 18 januari 2007 door Preddy Reageren
Damos Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Dit is de fout Response: 421 There are too many connections from your internet address. Ik heb gedaan wat jij zei en ik heb ook filezilla maar werkt niet Reageren
Argon Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Dit is de foutResponse: 421 There are too many connections from your internet address. Ik heb gedaan wat jij zei en ik heb ook filezilla maar werkt niet Heb je draadloos internet dan zou het kunnen dat andere mensen het gebruiken met de kabel lijkt het me al zeer sterk dat iemand je internet aftapt. Misschien kan je ook is proberen met een andere FTP browser zoals bijvoorbeeld smart-FTP Reageren
Damos Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ik heb draardloos en met smart-ftp lukt het ook al niet. Reageren
Follow Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Start Filezilla eens opnieuw op, of wacht er eens een dagje mee, dit kan komen omdat je misschien veel te veel reconnect hebt. Ikzelf heb het ook wel eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.