Mirrrr Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ik heb echt vandaag problemen met die missie. Normaal nooit maar zal wel door de storm komen ofzo. Maar zou iemand die voor me willen doen :$ Alvast onwijs bedankt. Ik heb in slot 8 gesaved trouwens :$
NandroDavids Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ik heb echt vandaag problemen met die missie. Normaal nooit maar zal wel door de storm komen ofzo.Maar zou iemand die voor me willen doen :$ Alvast onwijs bedankt. Ik heb in slot 8 gesaved trouwens :$ Mission Passed! >> Farewell My Love Beloning: Geen beloning voor deze missie. Gesaved: In het idyllische dorpje Blueberry. Savegame: Informatie/screenshots over de missie: *KLIK* Heel veel plezier met de volgende missies van San Andreas, Mirrr
HerrieM Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Doe ik voor je. Zelfs twee mensen sneller. Veel plezier Nandro. Bewerkt: 18 januari 2007 door HerrieM
Mirrrr Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Heeel erg bedankt Nandro en jij ook Herrie dat je me (alweer ) wilde helpen Heel erg bedankt Bewerkt: 18 januari 2007 door Mirrrr
Recommended Posts