Jump to content

wAT MOET IK DOEN MET HET COL BESTAND

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey gangsters, :ph34r: ik heb zojuist de mods ondekt en heb hier nog geen ervaring mee.

Ik heb de farrari enzo gebruikt als vervanging voor de banshee.

Ik heb alles gedaan zoals het is beschreven in het leesmij bestand, dus de banchee verwijderd en opnieuw toegevoegd met de img tool, de handling.cfg aangepast en de carcols.dat aangepast. Maar ik zie nog een bestand in de map staan een COL bestand en mijn vraag is of ik die in de map coll moet plaatsen die ik in de map models vind en moet ik mischien eerst de oude col van de banshee verwijderen ( maar hoe) en nog een belangrijke vraag is hoe kan ik het col bestand lezen dit lukt mij namelijk niet met kladblok of wordpad, wanneer ik de map coll open zie ik daar 4 andere col bestanden staan namelijk generic, peds, verhicles en weapens. maar ik kan het niet lezen als ik het open.

Wil iemand mij uitleggen hoe ik moet handelen. Heb ik het eigenlijk wel nodig?

Regards Charlie

Geplaatst:

ik kan je helpen stuur mij een pb met je msn. maar ik zal toch ff zeggen wat je moet doen. ik mag geen links geven.

Je moet col editor hebben daar kan je .col bestanden mee openen.

je moet dan de bestand waar de .col files van auto's zijn opennen en dan de .col file van jou ferrari enzo vervangen met die van banshee en verder heb je volgens mij wel goed gedaan.

Je kan de .col file niet lezen met kladblok maar zo wie zo het ziet heel raar uit want de .col file is zeg maar de vorm van jou ferrari maar dat zie jij allemaal wel als je col editor hebt. verder veel suc6 of w8 op beter antwoord.

Geplaatst:

de .col file en niet zo heel belangrijk voor de mod...(om eerlijk te zijn zet ik hem hem er bijna nooit bij)

maarja hier toch een kleine uitleg:

1. Download dede coleditor hier.

2. Open met de coleditor het bestand: "vihicles.col" in je map "models".

3. zoek je bestand "bashee.col" op en delete hem (je kan hem ook eerst exporteren voor het geval het mis gaat. Je hebt dan altijd nog een backup)

4. Import daarna je nieuwe "banshee.col"

veel suc6 ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...