rdewit Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Nou ik ben bij GTA SA met de TXD workshop wat plaatjes aan het bekijken en wat kom ik tegen een aantal plaatjes van vice city bijv. het laden van het ene naar het andere eiland en bijv. als je afsluit greetings from vice city hoe komt dit? Reageren
Cenzy Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Kan je mischien even duidelijker zijn met je bericht ? Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Ja, er zijn plaatjes waar "Saint Marks Bistro 1986", "Vice Beach" en "Ocean Docks" en nog wat dingen opstaan, ik weet niet waarom het op de DVD van San Andreas staat, vergeten te wissen, luiheid, ...? De TXD's met die plaatjes staan - normaal gezien - in deze map: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto San Andreas\txd En in Vice City in deze map: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\txd Bewerkt: 18 januari 2007 door Big Boss Reageren
rdewit Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ja, er zijn plaatjes waar "Saint Marks Bistro 1986", "Vice Beach" en "Ocean Docks" en nog wat dingen opstaan, ik weet niet waarom het op de DVD van San Andreas staat, vergeten te wissen, luiheid, ...? Dat bedoel ik ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.