Jump to content

Triforce ketting

Recommended Posts

Geplaatst:

Zelf ben ik nogal een newb op het gebied van maken vanmods, ze werken nooit ingame bij mij..

dus had ikd e vraag of iemand een triforce ketting voor mij kon maken?

200px-Triforce.svg.png

dit is de triforce, en als het kan, moet die de dogtags vervangen. Maak hem een beetje 3d als het kan, iig wat meer goudkleuriger ipv geel

greets

• 1 maand later...
Geplaatst:

Omdat het al een tijdje geleden is geweest dat ik deze aanvraag hier postte, maar er nog niemand op heeft gereageerd, vraag ik nog eenmaal of iemand zo vriendelijk wil zijn dit te maken :)

Geplaatst:

ten strengst verboden: dubbelposten ^^

>>> Door Dutchy3010: Als iemand een topic plaatst, en er wordt niet geantwoord, mag dat wel na 2 dagen hoor. ;)<<<

maar goed ^^

ik ga is wel proberen maar verwacht niet snel van dat het in 3D zul zijn maar ik ga wel via de retextuurwerk :)

wanneer? NU

Geplaatst:

th_gta_sa2007-02-2117-24-50-50.jpg

moet ik nog iets ana werken aan de gouden stukje?

ik zal de triforce nog positioneren tot het op juiste en goede plaats komt, nu lijkt nog wat TE rechtse kant en staat niet vast aan de ketting

Geplaatst:

Ziet er al goed uit. Lijkt het maar zo of zitten die driehoekjes niet goed aan elkaar vast? voor de rest wel mooi ja :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...