Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey mensen,

ik heb een vraagje, als ik met gmax textures wil toevoegen dan klik ik op het ding waar textures op moeten. dan druk ik op m, new, standard, maps, dan klik ik op de tweede none( eerste kan ik niet aanklikken) dan kies ik mijn bitmap en texture.dan doe ik show map en view port en apply maar dan word het blok alleen maar grijs en niet de texture die ik aanklikte...

kan iemand mij helpen aub,,, bedankt

Bright

ps: hoe kan ik 1 face aan klikken en niet gelijk het hele blok??

Bewerkt: door Bright
Geplaatst:

Over je eerste probleem, waarschijlijk komt dit omdat je de ''disable texture'' optie aan hebt staan voor je viewport. Klik maar eens in je perspective viewport op het woordje ''perspective'' linksbovenin met je rechtermuisnknop. Ga naar configure, en je krijgt nu een nieuw schermpje. Onder het tabblad ''rendering method'' staat bij ''viewport rendering options'' het vinkje aan voor ''disable textures''. Vink deze uit en klik op ok. Als het goed is doen je textures heb nu weer normaal ;) Een face kun je selecteren door met je rechtermuisknop op je model te klikken, convert to --> editable poly. Dat zie je wat vlakjes, waarvan er eentje ''polygon'' is. Vink deze aan en klik op de polygon die je wil selecteren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...