Pete-R Geplaatst: 7 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2004 ik heb die 100% save game gedownload en heb hem met winzip geopent en in c mijn documenten gta user files gepleurd maar als ik nou dat spel doe openen bij gta vice city dan lloopt me poppetje steeds zijwaarts!!! hoe ken ik dit veranderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 7 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2004 hehe daar heb ik geen last van ... miss ligt het aan toetsenboord of je moet bij control opties kijken... voor de rest weet ik het niet... :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2004 ik heb die 100% save game gedownload en heb hem met winzip geopent en in c mijn documenten gta user files gepleurd maar als ik nou dat spel doe openen bij gta vice city dan lloopt me poppetje steeds zijwaarts!!! hoe ken ik dit veranderen Heb je de illegale cd van Vice City..? En anders ligt het gewoon aan het spel...want bij mij doet hij het wel :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2004 nee ik doe niet aaqn illigaal ik heb het spel orgineel en geen extra auto's enzovoort en ik gebruik ook geen trainers!!! maar ik had het ineens want eerstdeet hij hetw el gewoon!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mr Vercettie Geplaatst: 15 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2004 nee ik doe niet aaqn illigaal ik heb het spel orgineel en geen extra auto's enzovoort en ik gebruik ook geen trainers!!! maar ik had het ineens want eerstdeet hij hetw el gewoon!!! Ook geen mode he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 16 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2004 wat is er mis met een copy van Vice City?? Hallo hee GTA=GTA of je nou een copy hebt of niet. :angry: :angry: En Ja ik heb een illegale Vice City. SO WHAT?!?! What's the problem?? En trouwens een tipje: download niet te veel van die trainers en mods enzo......Je gaat GTA gaat er onder lijden......Ik heb zelf alles opnieuw moeten instaleren omdat het bij mij fout ging!!! :huh: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 16 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2004 Met een illegale GTA kan(mag) ik je niet helpen. GTA is niet GTA als het niet gekocht wordt! Als het niet gekocht wordt maken ze het spel ook niet! Dan kan je dus alleen maar oude dos spellen spelen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2004 En djvinnie...als ze helpen met illegale versies.. kunnen ze door Rockstar Games degraderen... ik denk niet dat ze dat willen...ze zijn net zo goed bezig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scorp Geplaatst: 17 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2004 Met een illegale GTA kan(mag) ik je niet helpen.GTA is niet GTA als het niet gekocht wordt! Als het niet gekocht wordt maken ze het spel ook niet! Dan kan je dus alleen maar oude dos spellen spelen <_< ik koop alleen goede spellen de games die singleplayer only zijn of lomp zijn download ik en wie gaat mij stoppen? muhahahahaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 5 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2004 JORIZ ik heb het spel wel LEGAAAAAAL maar laat maar en ik ben er al achter dat kwam omdat me savegames op de server stonden en die stond uit!!! en toen kreeg ik 2 hele andere savegames waar ik niks wan wist dat ik die had en als ik die dan opende dan liep hij sgeef ( <_< jaja ik weet het vaag verhaal <_< ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maartenhostyn10 Geplaatst: 5 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2004 heb je al eens in je instellingen gekekenwant dat zit ook in de save file Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.