Jump to content

download

Pete-R

Recommended Posts

ik heb die 100% save game gedownload en heb hem met winzip geopent en in c mijn documenten gta user files gepleurd maar als ik nou dat spel doe openen bij gta vice city dan lloopt me poppetje steeds zijwaarts!!! hoe ken ik dit veranderen

Delen op andere websites

ik heb die 100% save game gedownload en heb hem met winzip geopent en in c mijn documenten gta user files gepleurd maar als ik nou dat spel doe openen bij gta vice city dan lloopt me poppetje steeds zijwaarts!!! hoe ken ik dit veranderen

Heb je de illegale cd van Vice City..?

En anders ligt het gewoon aan het spel...want bij mij doet hij het wel :rolleyes:

Delen op andere websites

nee ik doe niet aaqn illigaal ik heb het spel orgineel en geen extra auto's enzovoort en ik gebruik ook geen trainers!!! maar ik had het ineens want eerstdeet hij hetw el gewoon!!!

Delen op andere websites

nee ik doe niet aaqn illigaal ik heb het spel orgineel en geen extra auto's enzovoort en ik gebruik ook geen trainers!!! maar ik had het ineens want eerstdeet hij hetw el gewoon!!!

Ook geen mode he

Delen op andere websites

wat is er mis met een copy van Vice City?? Hallo hee GTA=GTA of je nou een copy hebt of niet. :angry: :angry: En Ja ik heb een illegale Vice City. SO WHAT?!?! What's the problem?? En trouwens een tipje: download niet te veel van die trainers en mods enzo......Je gaat GTA gaat er onder lijden......Ik heb zelf alles opnieuw moeten instaleren omdat het bij mij fout ging!!! :huh: :huh:

Delen op andere websites

Met een illegale GTA kan(mag) ik je niet helpen.

GTA is niet GTA als het niet gekocht wordt!

Als het niet gekocht wordt maken ze het spel ook niet!

Dan kan je dus alleen maar oude dos spellen spelen <_<

Delen op andere websites

Met een illegale GTA kan(mag) ik je niet helpen.

GTA is niet GTA als het niet gekocht wordt!

Als het niet gekocht wordt maken ze het spel ook niet!

Dan kan je dus alleen maar oude dos spellen spelen <_<

ik koop alleen goede spellen

de games die singleplayer only zijn of lomp zijn download ik

en wie gaat mij stoppen? muhahahahaha

Delen op andere websites

• 3 weken later...

JORIZ ik heb het spel wel LEGAAAAAAL maar laat maar en ik ben er al achter dat kwam omdat me savegames op de server stonden en die stond uit!!! en toen kreeg ik 2 hele andere savegames waar ik niks wan wist dat ik die had en als ik die dan opende dan liep hij sgeef ( <_< jaja ik weet het vaag verhaal <_< )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...