Jump to content

versie 1.1

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand me zeggen waar je versie 1.1 kunt downloaden en of je dan met je games overnieuw moet beginnen. Of geef ene link naar een ander topic dat het hier over heeft, ik heb de zoek functie gebruikt maar kon niets vinden

Geplaatst:
Kan iemand me zeggen waar je versie 1.1 kunt downloaden en of je dan met je games overnieuw moet beginnen. Of geef ene link naar een ander topic dat het hier over heeft, ik heb de zoek functie gebruikt maar kon niets vinden

Versie 1.1 kun je hier downloaden, jij moet de European/Australian version downloaden (directe link). De savegames zijn gewoon speelbaar met deze versie dus dat is geen probleem. Dit is het topic waar iedereen over praat.

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek het verhaaltje wat ik ooit eens had gezien wel even op ;)...

EDIT: Dit moet het (dacht ik) wezen:

Vraag 1:

Mag iemand anders proberen ;).

Vraag 2:

Je hebt 3 versies. V1, V1.1 en V2.

V1: Je ziet niks rechtsonder in het beginscherm.

V1.1: Je ziet het rechtsonderin staan.

V2: Je ziet het rechtsonderin staan.

Modden:

V1: Kan, wel bugs.

V1.1: Kan, geen bugs.

V2: Kan niet, geen bugs.

Het verhaal:

Eerst, toen er nog helemaal geen Hot Coffee Mod was, had R*, die nog helemaal niet aan meerdere versies dacht, GTA: San Andreas geïntroduceerd. Een aantal modders had toen verborgen sex[/font]scenes weten te vinden. Zij hadden toen een mod gemaakt waarin je dat zag. R* had al een keer voor de rechter moeten staan en wou dit toen natuurlijk niet. Ze brachten V2 uit, deze versie was niet meer te modden. R* was zo slim om gelijk wat vervelende bugs eruit te halen. V1 ging per direct van de markt en V2 kwam er voor in de plaats. Fans van GTA: San Andreas vonden het niet leuk dat je niet meer kon modden. Ze brachten toen een patch uit dat je wel kon modden en dat de bugs eruit waren. DAT is nu V1.1 geworden.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Ik zoek het verhaaltje wat ik ooit eens had gezien wel even op ;)...

EDIT: Dit moet het (dacht ik) wezen:

Het verhaal:

Eerst, toen er nog helemaal geen Hot Coffee Mod was, had R*, die nog helemaal niet aan meerdere versies dacht, GTA: San Andreas geïntroduceerd. Een aantal modders had toen verborgen sex[/font]scenes weten te vinden. Zij hadden toen een mod gemaakt waarin je dat zag. R* had al een keer voor de rechter moeten staan en wou dit toen natuurlijk niet. Ze brachten V2 uit, deze versie was niet meer te modden. R* was zo slim om gelijk wat vervelende bugs eruit te halen. V1 ging per direct van de markt en V2 kwam er voor in de plaats. Fans van GTA: San Andreas vonden het niet leuk dat je niet meer kon modden. Ze brachten toen een patch uit dat je wel kon modden en dat de bugs eruit waren. DAT is nu V1.1 geworden.

Is het niet zo dat V1.1 een patch is voor V1? Om van V2 terug te gaan naar V1 heb je een downgrade nodig, en dat zou R* natuurlijk niet willen (hoewel daar wel over gesproken wordt op het forum).

Geplaatst:
Dan wil ik op mijn beurt vragen waar ik 2.0 kan downloaden :puh:

V2 kan je in de winkels kopen voor €30. Heb je V1, dan moet je even de patch downloaden van de site van R*. V2 wordt door de meeste mensen op dit forum niet aanbevolen, omdat je die versie niet kan modden.

Geplaatst:

Hmm.

Ik heb nu versie 1.0.

Maar, Ten eerste mod ik niet heel veel.

Ten tweede, Ik heb een trainer, GTASA Center, Die voor 2.0 is.

Ik heb hem vroeger kunnen gebruiken, Maar ik wist niet welke versie ik toen had :puh:

Dus ik wil proberen om met 2.0 de trainer weer aan de gang te krijgen.

(Omdat er autospawn cheats enzo inzitten) :)

Geplaatst:
Hmm.

Ik heb nu versie 1.0.

Maar, Ten eerste mod ik niet heel veel.

Ten tweede, Ik heb een trainer, GTASA Center, Die voor 2.0 is.

Ik heb hem vroeger kunnen gebruiken, Maar ik wist niet welke versie ik toen had :puh:

Dus ik wil proberen om met 2.0 de trainer weer aan de gang te krijgen.

(Omdat er autospawn cheats enzo inzitten) :)

Waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijk kan. Je kan natuurlijk ook gewoon een V1 trainer zoeken en die gebruiken. Deze trainer bijvoorbeeld, die heeft maar liefst 151 functies. Daarnaast heb je ook nog een 'teleporter', en een 'Garage editor.' Met de 'teleporter' kun je jezelf ergens anders heen laten spawnen, met een druk op de knop. Met de 'Garage editor' kun je elke auto die je wilt plaatsen in een garage naar keuze. Let trouwens niet op de versie 2 die er staat, dit is versie 2 van de trainer. Dus van het spel.

Geplaatst:
Ik heb hem gedownload maar hoe moet je hem instaleren?

Dat is niet zo heel moeilijk, in het rar bestand (kan je openen met Winrar) zit een bestand genaamd GTA-SA Crazy Trainer.exe, dit bestand zet je in je San Andreas folder (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto San Andreas) Nu start je de .exe op, dan kan je bij Info de codes selecteren die je wilt gebruiken, door de codes aan te vinken kan je ze in gebruik nemen. Ingame druk je dan op de sneltoets die achter de code staat (bijvoorbeeld L-Shift H) nu zal de cheat dus geactiveerd worden. Je moet er zelf maar wat mee prutsen, het is niet erg moeilijk :) Als je alle cheats hebt geselecteerd die je wilt druk je op Lauch en start je spel :)

Succes! :cya:

Geplaatst:

Ik heb hem gedownload maar hoe moet je hem instaleren?

Dat is niet zo heel moeilijk, in het rar bestand (kan je openen met Winrar) zit een bestand genaamd GTA-SA Crazy Trainer.exe, dit bestand zet je in je San Andreas folder (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto San Andreas) Nu start je de .exe op, dan kan je bij Info de codes selecteren die je wilt gebruiken, door de codes aan te vinken kan je ze in gebruik nemen. Ingame druk je dan op de sneltoets die achter de code staat (bijvoorbeeld L-Shift H) nu zal de cheat dus geactiveerd worden. Je moet er zelf maar wat mee prutsen, het is niet erg moeilijk :) Als je alle cheats hebt geselecteerd die je wilt druk je op Lauch en start je spel :)

Succes! :cya:

Ik heb het over versie 1.1 :*D

Geplaatst:
Ik heb het over versie 1.1 :*D

Ow, ik dacht dat je het over de trainer had :puh:

Ik heb de uitleg van de site even in grote lijnen vertaald, zo moet het wel lukken.

Je moet eerst zeker weten dat de "Hot Coffee" mod niet in het spel hebt. Als je dat wel hebt moet je je spel eerst opnieuw installeren. Ik raad je trouwens al aan om geen mods in het spel te hebben wanneer je de patch toepast. Je moet dus een schone versie hebben van je SA.

Wanneer je het bestand hebt gedownload open je het bestand (SA_Euro_1.01_COLD.zip), daarin zit als het goed is een map genaamd SA_Euro_1.01_COLD in, in die map zit de installeren, open de map en dubbelklik dan op. Druk dan op SA_Euro_upd.exe. Je zal eerst een melding krijgen dat je de orgineele .exe nodig hebt om het spel te installeren. Daarna zal je de gta_sa.exe moeten opzoeken, deze bevind zich normaal in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas, wanneer je in die map bent dubbelklik je op gta_sa.exe. Daarna zal hij weer vragen of je echt de patch wilt installeren, druk nu op Yes. Hij zal hem daarna installeren, als hij goed is geinstalleerd zal er bij het opstart menu nu "1.01" staan. Waarschijnlijk worden je instellingen wel op normaal gezet, die moet je dus weer even goed zetten. De savegames kun je nog wel gebruiken :)

Als je de illegale versie hebt kan het dus zijn dat je hem niet kunt installeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...