michaelfivez Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Kna imeand helpen?? Oke, niemand zegt iets over versie 1.1, maar kan iemand mij de main.scm en de Script.scm van versie 1.0 geven zodat ik met mods kan spelen >>> Door Bling: Heb gewoon geduld. Het is niet de bedoeling om direct een nieuw topic aan te maken als je vraag in het andere topic niet direct beantwoord wordt. Bij deze heb de twee topics dus even samengevoegd. <<< Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Hoe bedoel je geven? Main.scm bevind zich normaal gezien in deze map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\ Van Script.scm heb ik echter nog nooit gehoord, ik neem aan dat je handling.cfg bedoeld. Die zit ook in deze map. C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data Bewerkt: 22 januari 2007 door Big Boss Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Hoe bedoel je geven?Main.scm bevind zich normaal gezien in deze map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\ Van Script.scm heb ik echter nog nooit gehoord, ik neem aan dat je handling.cfg bedoeld. Die zit ook in deze map. C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data Hij bedoeld main.scm en script.img. Daarin zitten de verschillen tussen versie 1 en 2. Ik heb ze ingepakt en je kunt ze >>hier<< downloaden. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Hoe bedoel je geven? Main.scm bevind zich normaal gezien in deze map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\ Van Script.scm heb ik echter nog nooit gehoord, ik neem aan dat je handling.cfg bedoeld. Die zit ook in deze map. C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data Hij bedoeld main.scm en script.img. Daarin zitten de verschillen tussen versie 1 en 2. Ik heb ze ingepakt en je kunt ze >>hier<< downloaden. Hoer moet je van die site downloaden, lukt me maar niet Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) Klik onderaan op: http://ul53l3.rapidshare.com/cgi-bin/uploa...99925140833649# Klik daarna op: Free EDIT: Die download doet het niet goed.... Bewerkt: 25 januari 2007 door VWO-er Reageren
michaelfivez Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Als hij het niet doet, kan iemland ervoor zorgen dat hij het wel doet? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Als hij het niet doet, kan iemland ervoor zorgen dat hij het wel doet? Ik heb ze voor je in de bijlagen gestopt. Je kan ze er zo uithalen. Na het downloaden en uitpakken, de twee bestanden in de volgende map: 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\.' Succes ermee! Reageren
michaelfivez Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) Als hij het niet doet, kan iemland ervoor zorgen dat hij het wel doet? Ik heb ze voor je in de bijlagen gestopt. Je kan ze er zo uithalen. Na het downloaden en uitpakken, de twee bestanden in de volgende map: 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\.' Succes ermee! Bedankt!! Ow, ik heb geen rar op de PC? alleen op de uode, maar als ik het wil uitpakken zegt hij: There is a CRC error on file: 'hier komt de plaats van main.scm of script.img' Wat moet ik doen? EDIT2: Het is gelukt uit te pakken, ik heb rar gedownload EDIT3: Ik denk dat het is gelukt, namelijk als ik een v2 savegame open sluit hij automatisch af. Is dit normaal? Ik ga nu een versie 1 save game proberen EDIT4: De v1 save game is gelukt af te spelen. Bedankt! Nu kan ik lmekker modden Bewerkt: 26 januari 2007 door michaelfivez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.