FCTBjorn Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ik kan momenteel niet naar een missie. Ik moet van Las Venturas alleen nog Saint Mark's Bistro en Breaking the Bank at Caligula's. Ik kan deze alleen + Zero's missie (niet nodig volgens mij), het vliegtuigje (ook niet nodig) en de rode $-tekens. Kan iemand me helpen? Reageren
Rivel Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Breaking the bank at caligula's is niet nodig, maar de rest wel(waaronder saint mark's bistro) Reageren
FCTBjorn Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Dus welke missie moet ik nu halen? Reageren
Koen729 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Waarschijnlijk heb jij Millie Perkins nog niet tot 35% gedate. Dat is nodig, want dan zal ze je die KeyCard van Caligula's geven. Trouwens, heb je ook de missies van je eigen vliegveld gedaan? Reageren
FCTBjorn Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ik heb de tien missies van mijn vliegveld gedaan. Ik heb de pas wel gekregen van Millie (35%). Maar er staat nog wel een vliegtuig bij mijn vliegveld. Reageren
HerrieM Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Ik heb de tien missies van mijn vliegveld gedaan. Ik heb de pas wel gekregen van Millie (35%). Maar er staat nog wel een vliegtuig bij mijn vliegveld. Je hebt waarschijnlijk alleen de testen van de vliegschool zelf gedaan. Die waar je dus brons, zilver of goud kunt verdienen. De vier missies op het vliegveld heb je dan waarschijnlijk nog niet gedaan. Deze moeten ook om verder te komen in het spel. Dit zijn: N.O.E. Stowaway Black Project Green Goo Bewerkt: 18 januari 2007 door HerrieM Reageren
Cenzy Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Kan er mij iemand helpen aub ? Ik heb toen ik in San Fierro was de missies van ZERO genegeerd Nu hebik alle missies uitgespeelt tot in las venturas , ik heb de kaart van millie Perkins maar woozi belt me maar niet moet je dan eerste die vliegmissies van Zeor hebben gedaan ? alvast BedAnkt ! Cenzy ! Reageren
Bling Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 moet je dan eerste die vliegmissies van Zeor hebben gedaan ? Nee, de missies van Zero zijn niet nodig om toegang te krijgen tot de missie "Breaking the Bank at Caligula's". Aangezien je de keycard al hebt, kan je ieder moment gebeld worden. Het wil inderdaad wel eens voorkomen dat dit wat lang duurt. Wacht gewoon even, save het spel, stap in een auto, of doe gewoon iets anders. Op een gegeven moment wordt je vanzelf wel gebeld namelijk. Gewoon een questie van geduld dus. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Had ik eerst ook maar ik had de desert missies niet egdaan dus daarna belde Woozie me wel maar misschien heb je die ook niet gedaan. als je de desert missies niet hebt gedaan kan het daaraan liggen dus zeg ff of je die ook heb gedaan. Sorry voor de dubbelpost maar ik had de eerste regels niet gelezen en ik kan niet editen dan krijg ik een error. [let niet op me posts ik heb een fout gemaakt] Reageren
michaelfivez Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Als het echt te lang duurd kun ej naar Los Santos gaan bij de Low-rider bijeenkomst, daar voor staat een mannetje met grijze kleren gewoon te staan, met een rood portaal voor zich, stap daar in en je wordt vanzelf gebeld Reageren
ALBO123456789 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 eey mense ksnap iets niet ..?? ik was bij die missie dat je zon vliegveld moet kopen voor 80.000 euro heb ik gedaan ... maar krijg verder geen missies.. krijg steeds telefoontjes maar geeen missies.. en ik heb die missies van zero's rc shop ook nie allemaal af.. moet dat ?? en moet ik die rijlessen en vlieglessen ook uitspelen?? WILLE JULLIE A.U.B. HELPE.!!!!!! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 eey mense ksnap iets niet ..?? ik was bij die missie dat je zon vliegveld moet kopen voor 80.000 euro heb ik gedaan ... maar krijg verder geen missies.. krijg steeds telefoontjes maar geeen missies.. en ik heb die missies van zero's rc shop ook nie allemaal af.. moet dat ?? en moet ik die rijlessen en vlieglessen ook uitspelen??WILLE JULLIE A.U.B. HELPE.!!!!!! Rustig joh, het komt allemaal goed... Het klopt dat je geen telefoontjes en missies krijgt, want je zult eerst de vlieglessen moeten voltooien om verder te kunnen met het spel. De rijlessen zijn niet nodig voor de storyline, dus die kun je gerust links laten liggen. Het vliegen zal echter moeten gebeuren om verder te kunnen met het spel. Ik baalde er zelf ook van toen ik zo ver als jou was, maar het is zeker de moeite waard; absoluut doen dus Reageren
Advancegta Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) eey mense ksnap iets niet ..?? ik was bij die missie dat je zon vliegveld moet kopen voor 80.000 euro heb ik gedaan ... maar krijg verder geen missies.. krijg steeds telefoontjes maar geeen missies.. en ik heb die missies van zero's rc shop ook nie allemaal af.. moet dat ?? en moet ik die rijlessen en vlieglessen ook uitspelen??WILLE JULLIE A.U.B. HELPE.!!!!!! Je zult inderdaad eerst de vliegschool moeten gaan volgens en voltooien voordat je verder kan gaan met de Storyline. Dus nadat je alle missie's van de vliegschool voltooid hebt wordt je hoogstwaarschijnlijk weer gebeld. Heb je op dit moment nog geen zin in de vliegmissie's kan je altijd nog de zij missies doen en eventueel indien nog niet gedaan de Zero missies. Indien de vlieg missie's niet willen lukken, wat goed mogelijk is aangezien meerdere leden hier problemen mee hebben, kan je hem altijd nog aanvragen in het Savegame Aanvraag Forum wat je terugvind in dit San Andreas Forum. Ik wens je nog heel veel plezier met het uitspelen van GTA San Andreas en natuurlijk ook veel plezier met GTA San Andreas in het algemeen. Edit: Ik ben te laat. ( ) Bewerkt: 28 januari 2007 door Advancegta Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Zoals eerder gezegd, breaking the bank at caligula's is geen verplichte missie. Wil je hem toch doen, dan moet je net zo lang met Millie daten tot ze je de key card toevertrouwd. Als je die dan eenmaal bemachtigt hebt belt Woozie je en kun je de missie doen. Heb je geen zin om te wachten op Millie en haar liefde voor je, neem haar dan eens mee uit eten en schiet haar dan dood. Dan krijg je een telefoontje van Woozie, waarin CJ antwoord: ''Well uh.. something happened.. she's dead'' waarop Woozie je verteld de Key card te gaan halen. Maar zoals ik al zei moet je gewoon verder kunnen zonder deze missie. Als je gewoon Saint Marko's Bistro kunt doen is er toch eigenlijk geen probleem? Reageren
Robf Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Ik heb de tien missies van mijn vliegveld gedaan. Ik heb de pas wel gekregen van Millie (35%). Maar er staat nog wel een vliegtuig bij mijn vliegveld. beetje OT maar je hoeft haar niet tot 35% te krijgen je kan haar ook gewoon afknallen, bespaard een hoop tijd. Woozie zal bellen om te vragen hoe het staat en CJ zal zeggen dat ze dood is. dan moet je haar huis in gaan en de pas pakken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.