Jump to content

Mp3


Koen729

Mp3  

126 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoeveel nummers op je Mp3?

    • 0-50
      22
    • 50-100
      34
    • 100-200
      17
    • 200-400
      21
    • Meer dan 400
      29
    • 0


Recommended Posts

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Steel Dogg

    3

  • Da Phoenix

    3

  • VforV

    2

  • RobertSA

    2

Ik gebruik mijn MP3, als ik hem dan al gebruik, voor korte afstanden. Dus het is niet nodig dat al mijn muziek er op staat. Op mijn MP3 staan mij, favorite song, van alle soorten..

Dus ik ga voor zo'n 150

Op mijn PC staat er dan ook een heleboel meer, allemaal legaal gedownload van een legale site :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Damn! wat moet je met zoveel nummers. Mijn record qua aantal nummers komt op 29. Ik heb enkele nummers die ik gewoon geweldig vind, en dus een vast plekje in mijn mp3 krijgen. Maar de meeste nummers worden erop gezet, zo'n 137 keer achter elkaar geluisterd, en er weer afgegooid. Een hoger aantal dan 50 zal ik nooit verwachten, aangezien ik nummers dan niet meer zou kunnen terugvinden. Daarom houd ik het bij het eenvoudige In - Listening - Out systeem... Lekker gemakkenlijk! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Damn! wat moet je met zoveel nummers. Mijn record qua aantal nummers komt op 29. Ik heb enkele nummers die ik gewoon geweldig vind, en dus een vast plekje in mijn mp3 krijgen. Maar de meeste nummers worden erop gezet, zo'n 137 keer achter elkaar geluisterd, en er weer afgegooid. Een hoger aantal dan 50 zal ik nooit verwachten, aangezien ik nummers dan niet meer zou kunnen terugvinden. Daarom houd ik het bij het eenvoudige In - Listening - Out systeem... Lekker gemakkenlijk! :bier:

15000 Nummers op 30GB past precies :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...