Jump to content

Mp3


Koen729

Mp3  

126 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoeveel nummers op je Mp3?

    • 0-50
      22
    • 50-100
      34
    • 100-200
      17
    • 200-400
      21
    • Meer dan 400
      29
    • 0


Recommended Posts

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Steel Dogg

    3

  • Da Phoenix

    3

  • VforV

    2

  • RobertSA

    2

  • 2 weken later...

Tsja, voor mij is m'n mp3 speler m'n 'Jukebox'. Ik draai op feestjes, en heb zelf een computer in een 2HE 19 inch kast gebouwd. Daar zit een schijf van 500 gb in, en ik heb er nu welgeteld 11068 nummers op. Van bijna elke artiest heb ik wel iets (maar nog langer niet genoeg).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Mijn Mp3 heeft maar 256 MB, dus verder dan 75 kom ik nooit. En met een beetje fatsoenlijke bitrate (256 Kb/s, het moet wel te luisteren zijn he) kom je niet verder dan 50 stuks. Maar al die mp3 spelers en i-pods, wat een gekloot. Altijd weer bestanden die beschadigd zijn, geheugens die zomaar gedeleted zijn, computers die ze wer niet willen pakken enzo. Ik heb hier ook nog een zeer goede walk-man liggen, een TDK SA II bandje erin en je hebt een beter en betrouwbaarder geluid dan zo'n mp3 speler of een I-Pod. (Jamaar bandjes ruizen! Nee, niet bij mij hoor, neem ze op met een professioneel cassettedeck, dan heb je echt geluid gelijk aan een CD. En prof. cassettedecks kosten tweedehands geen drol meer, mijne was 25 euro, Kenwood KX-5030)

Zat eerst te denken om een mini-disc te kopen, maar die gooit een compressor over het geluid heen.( zacht word harder, hard wordt zachter) Daarmee wordt je geluid verknald.

Gewoon op straat heb ik mp3 bij me, op vakantie mp3 + walkman+ een heleboel cassettes)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...