Govereller Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Ik kan in de haven auto's exporteren op 1 auto na. Dat is de camper. ik kan alleen zo'n journey vinden maar dat is niet de juiste. Weet iemand misschien waar ik die zou kunnen vinden?? Govereller Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickvb Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 jah zoek hem op het platteland daar rijden er meestal een stuk of 4 achter elkaar rond. is er trowens export/import in san andreas? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 (bewerkt) De camper is een VW-bus, geen camper zoals de Journey. (waar ook The Thruth in rijdt). Er staat er 1 op Mnt Chilliad. @patrickvb: ja, in SF (2e stad). Je krijgt vanzelf een missie waarna je pas auto's kunt im-expoteren. Hier kun je eventueel nog meer info vinden over het im- en exporteren van autu's. Bewerkt: 19 november 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 je moet wel ver genoeg zijn in het spel anders mag je nog niet inporteren/exporteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.