Jump to content

Waar luister jij het liefst muziek?

Waar luister jij het liefst muziek?  

32 leden hebben gestemd

1. 1. Waar luister jij het liefst muziek?

• In bed :)
      8
    • Op de bank, terwijl je aan het lezen bent.
      1
    • Op de fiets/lopend.
      8
    • Onder het sporten.
      1
    • Anders, namelijk...
      13
    • 0

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gekozen voor ''anders''

Eigenlijk luister ik altijd muziek van mijn computer af of MP3/CD speler en dat is gewoon op mijn kamer als ik in mijn stoel zit.

Geplaatst:

Anders namelijk, onder de brug met wat matties en dan zo'n boxjes derbij, echt hendig relax gewoon.

En dan zo'n nummers als Raekwon - Eye 4 Eye 2006 of Master P - Pass me da Green.

Geplaatst:

In bed... WIE SLAAPT ER NU IN BED??? Dat is toch voor andere dingen gemaakt... Echte mannen (en bijna-mannen) slapen op de BANK!! En in bed doen ze andere zaken! Zoals muziek luisteren[/font].

Geintje ik slaap ook nog in bed :puh:

Geplaatst:

Ik heb gekozen op de fiets/lopend

Ik zelf luister vaak muziek, ook regelmatig via pc, of op me slaapkamer gewoon als ik met wat bezig ben of me bureau hier wat aan kant zet, maar het meeste denk ik toch fietsend en lopend.. Als ik te voet naar huis ga doe ik er soms erg lang over, omdat het een flinke afstand is, en die muziek dood dan toch de stilte en het lange stuk.. Anders stap je daar zonder bezigheid daar heel die afstand af en met muziek scheelt dat toch echt wel..

Verder fiets ik erg vaak in de zomer, ben er dol op rond te fietsen en naar verschillende plekken fiets routes te ontdekken. Vorig jaar had ik in de zomer van 2006 toen het erg warm was een fietsroute gedaan die best lang was en er was bijna geen enkele tegenligger. Muziek was toen wel handig, want het was muisstil en erg warm ook nog eens..

• 1 maand later...
Geplaatst:

Vroeger toen ik net een MP3 had, gebruikte ik het heel veel, maar toen verwaarloosde ik hem, gingen de oordopjes kapot, kocht ik een goeie mobiel met ingebouwde MP3 functie en MP3 speler vergeten :puh:

Geplaatst:

Overal en Nergens.

Op school.

Op de sportschool.

Op de bank als ik lees of PSP.

Achter de PC.

In Bed voor dat ik ga slapen luister ik altijd naar Don't Sleep van 2pac, Lil Scrappy, Nutso, Yaki Kadafi & Stormy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...