FCTBjorn Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Zou iemand voor mij de volgende missie's willen halen? - N.O.E. - Stowaway - Black Project - Green Goo Ik ben nu bij het vliegveld. *edit: vergeten. GTASAsf1.b Bewerkt: 18 januari 2007 door FCTBjorn
HerrieM Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Gehaald: N.O.E. + $15.000 Veel plezier ermee. Bewerkt: 18 januari 2007 door HerrieM
FCTBjorn Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Wil ik wel doen voor je.Edit je bericht maar om de savegame toe te voegen. Twee maal bedankt he, voor de hulp dat ik deze missies moet doen en voor het halen van de missies. Ben zelf niet echt goed in vliegen
HerrieM Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Twee maal bedankt he, voor de hulp dat ik deze missies moet doen en voor het halen van de missies. Ben zelf niet echt goed in vliegen Als vliegen het probleem is zal ik alleen maar de eerste missie voor je doen. (N.O.E.). In de andere drie missies hoeft niet gevlogen te worden. In Stowaway dien je met een motor een vliegtuig in te rijden en dan een aantal mannen uitschakelen voordat je eruitspringt. Black Project is een sluipmissies waarin je een militaire basis moet doorkruisen. En in Green Goo moet je met een jetpack een trein overvallen. Dit zijn op zich leuke missies waarbij je niet hoeft te vliegen, dus raad ik je aan deze eerst zelf eens te proberen. Edit: zoals via pm afgesproken eerst alleen n.o.e. gedaan. Succes met de andere missies. Bewerkt: 18 januari 2007 door HerrieM
Recommended Posts