Jump to content

Doekje en Gangsterwinkel

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb 2 vragen.

1. Ik heb een 100% savegame gedownload, en nou heb ik zo'n rood doekje voor mn mond, dat is nogal lelijk, hoe krijg ik die weg?

2. Waar is die ene gangsterwinkel te vinden? (naam kwijt.)

Bedankt he ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Naar de kledingkast gaan en dan op "Remove Items"

Óf, naar een kledingwinkel gaan en iets nieuws kopen.

Simpel hè!

De Sub Urban - als je die bedoeld - is op vele plaatsen te vinden, onder andere op Wikigta

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

Dat doekje voor de mond krijg je weg door naar een safehouse te gaan en in je kleerkast (wardobe of zoiets) te stappen. Dan ga je in de marker staan en ga je naar "remove items" en dan naar "shades". Dan is ie weg ;) En die gangsterwinkel...Er zijn er twee die zo genoemd kunnen worden: Binco en Sub Urban.

Binco vind je in Los Santos in Grove Street, Ganton, in San Fierro in Jupiner Hill, op de grote weg, en in Las Venturas in het noorden van The Strip. SubUrban vind je in Los Santos ten noorden van je savehouse in Jefferson, in San Fierro in Hashbury, vlakbij je Safehouse aldaar, en in Las Venturas in Creek, in het winkelcentrum.

Veel plezier nog ;)

Geplaatst:

Dat doekje haal je weg door in je kledingkast in CJ's huis of in een ander huis te gaan en in de rode marker te staan dan klik je op Remove Items en dan op Shades en dan bevestig je het en dan is het lapje weg van CJ's gezicht. De Ganster kleding winkels dat zijn Binco en Sub Urban hier zijn vele Gangster kleding schoenen en dergelijke te vinden en te koop voor een mooie normale prijs.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...