mike112 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Kan iemand mij even uitleggen miss met een filmpje hoe je een auto moet modde moet instaleren en/of een speedometerS.A mod instaleren bij die speedometerS.A. staat er klik op load dat doet ik maar als ik dan speel zie ik geen speed meter? het is de>> GTA: San Andreas Speedometer Mod ================================ VERSION 1.0 BETA ---------------- by spookie, 21st June 2005 Usage: ------ 1. Execute SASpeedo.exe. 2. Choose your settings. 3. Click "Load Mod". Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 De Speedometer Mod weet ik wel want die heb ik zelf ook op mijn bureaublad staan. Nou je moet gewoon de Speedometer downloaden op bijvoorbeeld GTAGaming en als het pitogram op je bureaublad staat dan moet je erop klikken de instellingen naar zin veranderen als je ze goed vind laat je alles zo staan en Start je San Andreas op maar je moet de Speedometer niet weg klikken maar aan laten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.