erterer0 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Ik heb met behulp van bleuprints een M1 Garand gemaakt: Download: http://www.badongo.com/file/2039956 Screen: De texture is nog niet perfect, en het gehele wapen ook, ik zal proberen de texture nog te fixen en het wapen wat breder te maken. Bewerkt: 18 januari 2007 door erterer0 Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Een van mijn favoriete wapens ui WOII mooi gemaakt vooral voor gmax offtopic @ jmmr genoeg vonden vele soldaten er mee de dood door da klik geluidje als het magazijn leeg was, dan wist de vijand (jappen) dat ze moesten herladen en kwamen ze aan met hun achterlijke banzai attack . en dat was de geschiedenisles van vandaag Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Ziet er goed uit Ga vooral zo door. @ stefaneke, hoe weet je dat het in Gmax is gemaakt, want het staat er niet bij? Bewerkt: 20 januari 2007 door Thundercover Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ow da wist ik eigenlijk niet maar Erterer0 post vaak Gmax screens dus... Reageren
Nickonly Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) vooral voor gmax Niks tegen Gmax hè . Gmax is zo slecht nog niet hoor. Ik heb wat hieronder staat ook laatst in Gmax gemaakt. Eigenlijk is Gmax gewoon het zelfde als 3dsmax, alleen wat minder functies. Niks mis mee. Maar erterer0, ik moet wel zeggen, je gaat vooruit! Ziet er goed uit. Bewerkt: 19 januari 2007 door Nickonly Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ziet er goed uit. Zo te zien houd je wel van Wapen Mods ofniet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.