Jump to content

Wii Lan Adapter

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb thuis een Nintento Wii staan, nou wil ik hem aansluiten op het internet.

Ik heb nog een Ounde USB to Fast Ethernet Converter liggen (Lan Adapter) maar zou die ook werken op de Wii? :? . of heb je een speciale nodig :? .

Alvast bedankt

Geplaatst:
Jammer, wanneer komt ie in nederland?

De verwachting is dat ie in januari of misschien februari in de winkels komt te liggen. Niemand weet het echter zeker, omdat Nintendo er niet veel bekend over heeft gemaakt. Een aantal webshops zeggen 'binnekort' of 'deze winter', dus daar zou ik voorlopig vanuit gaan.

Geplaatst:
En als je er een dringend nodig hebt, raad ik je deze aan.

Heb je die zelf ook? Ik ben namelijk wel benieuwd of zo'n onofficiele adapter ook zonder problemen werkt.

Geplaatst:
Ik denk wel dat ie dan werkt, maar ik wacht af.

Want de lan adapter is 20 Euro :D

De LAN-adapter van Nintendo gaat waarschijnlijk dertig euro kosten. Ten minste, dat heb ik gelezen.

Geplaatst:
Je hebt een speciale nodig. Voor zover ik weet is die nog niet in Nederland beschikbaar.

Nee hoor, sommige voor de pc werken ook gewoon.

Stefaneke probeer het gewoon zou ik zeggen. :)

Geplaatst:

Heb je die zelf ook? Ik ben namelijk wel benieuwd of zo'n onofficiele adapter ook zonder problemen werkt.

Als hij niet zou werken zou Zuiderpark hem niet verkopen. ;)

Geplaatst:

Maar Piet-Herr vraagt of hij zonder problemen werkt. Zuiderpark zou best wel een een product verkopen als hij niet 100% stabiel werkt, zo werkt het in de economie :7. Maar Piet-Herr wees gerust, er zijn allemaal eisen waar hij aan moet voldoen voordat hij verkocht mag worden. Hij is daar blijkbaar doorheen gekomen, dus (veel) problemen zul je waarschijnlijk niet hebben.

Geplaatst:

Maar Piet-Herr vraagt of hij zonder problemen werkt. Zuiderpark zou best wel een een product verkopen als hij niet 100% stabiel werkt, zo werkt het in de economie :7. Maar Piet-Herr wees gerust, er zijn allemaal eisen waar hij aan moet voldoen voordat hij verkocht mag worden. Hij is daar blijkbaar doorheen gekomen, dus (veel) problemen zul je waarschijnlijk niet hebben.

Daar kun je niet zomaar vanuit gaan. Er zijn ook veel Third Party Controllers op de markt voor bijvoorbeeld de PS2 en de Gamecube, maar die werken ook niet allemaal zonder problemen. De meeste mankeren wel iets en daardoor zullen de meeste mensen toch voor de duurdere officiele controller kiezen. Hetzelfde geldt voor memorycards. Daarom koop ik ook liever geen 3rd Party LAN-adapter, behalve als iemand me kan vertellen dat ie naar behoren werkt.

Geplaatst:

Ik vind spullen die bij consoles horen en van de consolemaker komen altijd fijner.

Vaak past het design dan bij de console en werkt het altijd goed.

Dus ik zou wachten op de officiele.

Boris H.

Geplaatst:

Je kan ook een WiFi stick kunnen kopen. Die is namelijk van Nintendo zelf, en als je thuis ook een DS hebt liggen kan je hem daarvoor ook gebruiken.

Geplaatst:

Ik wacht liever :Y dan ben ik er zeker van dat ie het voor 100% doet. En ik heb geen DS :puh: (maar da kon je niet weten)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...