masterkey Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Hallo iedereen ik heb ooit is een mod gehad toen waren alle deuren van het pompstation je save house dus in doherty geopend. En kon ik er zo in rijden en lopen. Alleen ik weet de site van de mod waarop die stond en de naam niet meer kan iemand me verder helpen hoe deze mod ook alweer heet en waar ik hem downloaden kan. Met vriendelijke Groeten Masterkey Reageren
DaBeast Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Een klein half uurtje achter gezocht, maar heb hem uiteindelijk dan toch nog gevonden. Hij stond gewoon op GTA-Inside.com. In het vervolg gewoon op de bekende GTA-Mod-Download database site's kijken. Of onze goede vriend, ome Google. Enterable Buildings FINAL version. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
masterkey Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 hej bedankt deze zocht ik ook kom vaak op gtainside allleen heb der waarschijnlijk overheen gekeken bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.