Jump to content

Mijn disc is beetje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb SA net geinstalleerd... had hem gekregen van mijn broer en ik heb hem foutloos kunnen installeren

maar als ik hem wil spelen staat er: Wrong Disc. Insert the right Disc zoiets

kan iemand helpen?

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar "Hardware Problemen".<<<

Geplaatst:

Dat heb ik ook. Als je een DVD writer hebt, stom hem dan daar in. Dan doet ie het waarschijnlijk wel ^_^

Geplaatst:

Ik denk dat je DVD vuil is. Gezien je hem wel goed kon installeren, zal het geen beschadiging zijn en is je DVD ook nog goed. Ga met een zacht, ligt vochtig en schoon doekje over je DVD, en maak hem voorzichtig schoon. Droog hem daarna weer met een zacht, schoon, doekje. Kijk of hij dan mooi schoon is, en probeer hem opnieuw te spelen. Lukt het dan nog niet, dan ligt het waarschijnlijk toch aan een beschadiging, en zul je een nieuw DVD moeten kopen voor ongeveer €30,-.

Geplaatst:
Ik denk dat je DVD vuil is. Gezien je hem wel goed kon installeren, zal het geen beschadiging zijn en is je DVD ook nog goed. Ga met een zacht, ligt vochtig en schoon doekje over je DVD, en maak hem voorzichtig schoon. Droog hem daarna weer met een zacht, schoon, doekje. Kijk of hij dan mooi schoon is, en probeer hem opnieuw te spelen. Lukt het dan nog niet, dan ligt het waarschijnlijk toch aan een beschadiging, en zul je een nieuw DVD moeten kopen voor ongeveer €30,-.

misschien mag ik er niet over praten, en kan ik er een warn voor krijgen ( dit weet ik niet )

je kan toch een *** dan gebruiken? omdat hij hem al gekocht heeft?

>>> Door Bling: Een warn zal ik je er niet direct voor geven, maar alleen even het verzoek om niet over illegale dingen te praten. <<<

Geplaatst:

ik heb hem schoon gemaakt etc.. en nog krijg ik dat berichtje:

Wrong disc inserted.

Please insert the CD/DVD.

En dan heb ik de optie ''Opnieuw'' en ''Annuleren'' en je raad het al... Opnieuw werkt niet dan krijg ik het

schermpje weer, en Annuleren heb ook weinig zin :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...