Jump to content

The Unit

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ja vandaag de voorlopig laatste episode van Prison Break, maar wat moet ik dan volgende week kijken vraag je?

RTL 5 zend vanaf 25 Januari de serie The Unit uit, van de maker van de The Shield, kortom een kraker!

The Unit

30493.jpg

Plot

Een groep mannen die werken onder de naam The Unit hebben de missie om terrorisme te bestrijden. Dit team is vergelijkbaar met de Amerikaanse Delta Force. De groep bestaat personen die vroeger in het Amerikaanse leger zaten. Aan het hoofd is kolonel Tom Ryan.

De echtgenoten van de personen die werken in The Unit weten bijna niets over het werk dat hun mannen doen. Tijdens de missies krijgen ze dan ook niets te weten over hen. The Unit is daarnaast topgeheim over de hele wereld. Wanneer er iets mis gaat is nergens aan te merken dat het gaat om een Amerikaans team.

Cast

Demore Barnes

Rol: Hector Williams

Robert Patrick

Rol: Colonel Tom Ryan

Regina Taylor

Role: Molly Blane

Dennis Haysbert (bekend uit 24, als David Palmer)

Rol: Jonas Blane

Michael Irby

Rol: Charles Grey

Abby Brammell

Rol: Tiffy Gerhardt

Audrey Marie Anderson

Rol: Kim Brown

Max Martini

Rol: Mack Gerhardt

Trailer - Klik links onderaan op The Unit

-----------

Wanneer: 25 Januari, RTL 5, 21:30

The Walking TV Guide

Gaan jullie ook kijken?

Ik zeker wel (ja maar jij kijkt alles?, nee niet alles) mensen die The Shield hebben gezien weten waarom ik ga kijken. :)

Bewerkt: door Yohan
Geplaatst:

Als ik het niet vergeet. Ik zag het zostraks al op de reclames. Ik wacht heel erg op 26 April 2007, dan begint namelijk Prison Break weer!

Komt het dan pas weer op RTL ?

Dat duurt nog wel even dan, wel cool dat Kellerman nu Linc gaat helpen.. :)

Kijk erg uit naar The Unit, Prison Break is voor April al afgelopen, als je begrijpt wat ik bedoel.. ;)

Bewerkt: door Yohan
Geplaatst:
Komt het dan pas weer op RTL ?

Dat duurt nog wel even dan, wel cool dat Kellerman nu Linc gaat helpen.. :)

Ja, stond boven in beeld. Ja, ik vind het een beetje vaag van die Kellerman. Maargoed, ik hoop dat die T-bag wel gepakt word, vies oud ventje, gadver.

Geplaatst:

Zeker geen bagger.. :D

Had ook niets anders verwacht, een goede eerste aflevering met een einde waar je lekker over kan speculeren.

Ben ik nou de enigste die heeft gekeken, of degene die reageert ? :puh:

Anywayz volgende week zeker weer! :Y

Geplaatst:

Ik heb hem ook gekeken, ik vond hem opzich wel leuk. Zat aardig wat spanning in en het is leuk bedacht. Die vrouw van die Mac gaat nu opeens vreemd met de colonel. :puh: Ik kan nog niet echt een oordeel geven, ik vraag me af wat we volgende week te zien krijgen. Zeker niet bagger, maar niet leuker dan Prisonbreak denk ik.

Geplaatst:
Ik vond er niet zoveel aan...

Beetje nutteloze post als je het niet een beetje toelicht vind je niet ? ;)

Ik vond het gewoon niks vergeleken bij Prison Break. Bij de reclame zeiden ze zoiets als ''de waardige opvolger van Prison Break'', maar ik miste totaal de spanning. De cliffhanger was ook niks, je weet al wie schoot.

Bewerkt: door CenMan
Geplaatst:

Het is ook geen serie als Prison Break RTL5 blaat die onzin alleen uit zodat mensen ook zonder Prison Break donderdag avond afstemmen op RTL...

Ik bedoel niet dat de cliffhanger spannend is, maar je kan er wel uit opmaken dat die Jonas (was het?) wat paranoia is en dat bied veel perspectief voor opkomende afleveringen.

Maar na 1 aflevering kan je 1 serie niet totaal door de plee spoelen, soms valt een Pilot tegen en dan kan de rest van de serie wel leuk zijn.. :)

Geplaatst:

Ben wel benieuwd ben je afgehaakt of ?

Ik vond deze aflevering, ietwat saai in de vorige zat meer spanning vond ik naja volgende week beter! :)

Geplaatst:

Ik probeer altijd een serie te volgen. Alleen lukt mij dat dus nooit ik zal het voor een keertje nog eens proberen ;) Ziet er trouwens wel leuk uit!

Geplaatst:

Ik zou het zelf maar altegraag zien, maar jammer genoeg kan ik vanuit belgie niet rtl nemen geloof ik..

Prision Break gaven ze in Belgie ook via een belgische tv zender, dat heb ik net als jullie kunnen volgen..

Hopelijk zenden ze The Unit hier ook snel uit in Belgie, lijkt me wel een erg leuke serie..

Al bij al, ik zal dit topic wel blijven volgen, zodat ik nog wat meer te weten komen over The Unit

Geplaatst:

Voorlopig slecht nieuws voor je Guard, er is nog geen premiere datum bekend voor het eerste Seizoen in Belgie. Met een beetje geluk kan je over enige tijd de DVD Box kopen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...