Koen729 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Oké, dit spelletje is hetzelfde als Rate de sig boven je, maar dan met avatars A.u.b. niet posten als je geen avatar hebt
Thundercover Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ik denk dat dit beter past in het Spelletjes forum, want daar zit ook het Rate de sig boven je-topic. Je avatar is niet één of ander technisch hoogstandje, maar lekker simpel. De animatie erin vind ik ook leuk. Veel valt er niet van een avatar te raten 80%
RonaldVC Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Nou, het "rate de signature boven je" is gewoon gepinned hier in de showroom. Maar dan over het topic zelf, dit is geloof ik al een keer eerder geprobeerd, heeft niet veel opgeleverd. Het raten van een signature is goed te doen, maar een avater is relatief klein en is nauwelijks goed te beoordelen op zijn kwaliteit. En meestal krijg je dan van die reacties als: "ziet er leuk uit", of, "grappig". Want veel meer is er over een avater niet te zeggen. Bovendien zijn er een hoop mensen die een avater gebruiken die niet zelfgemaakt zijn, waarbij het toch de bedoeling is dat je alleen eigengemaakte designs laat beoordelen. Daarom zet ik hier maar een slotje op, bij vragen of opmerkingen kan je me altijd een pm sturen.
Recommended Posts