yvea0 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Jullie kennen de easter egg van: san andreas breuklijn eerlijk gezegt, lijkt het niet op de breuklijn EN: er was een topic gemaakt over het eiland alcatraz dat iemand op een kaart bij de gant bridge het eiland alcatraz heeft gezien Dit was met bewijs. Nu dus mijn theorie: Het eiland ( alcatraz) kan door een aardbeving zijn neergestort in het water dat verklaart ook die breuklijn, van een aardbeving Reageren
gta dylan Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 dit vind ik vergezocht, de breuklijn bestaat echt dus rockstar heeft het gewoon overgenomen. Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 sorry even offtopic: Welke breuklijn ik ben niet zo bekent met SA ookal heb ik het spel zelf wel, het is alleen te groot voor mij om 100% te kunne begrijpen.. misschien komt daar nog een keer verandering in Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) In het oosten van San Francisco ligt een breuklijn, de San Andreas breuklijn, die daar is gekomen na een zware aardbeving in de jaren '80. Deze breuklijn is een soort bergje. In GTA San Andreas ligt ook een breuklijn, op ongevver dezelfde plaats, alleen is de breuklijn hier een geul in plaats van een bergje. De topics van Alcatraz zoek ik ook even op. Toch Alcatraz? + Onderzoeksteam Nieuwe vondst Alcatraz + Extra Landingsbaan Bewerkt: 20 januari 2007 door Big Boss Reageren
Twankala Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 ik denk niet dat dit er mee te maken heeft, want in bijvoorbeeld turkije zijn heel veel aardbevingen geweest, en dat is toch ook niet onder water verdwenen... --------------------------------------------------- wat al bekent is... er is een kaart gevonden met alcatraz. op de plek licht een breuklijn en wat stenen. wat ik denk is dat het misschien een kaart van de toekomst is, en dat die breuklijn aardkorstplaten die tegen elkaar op aan het botsen zijn. maar voor er een berg ofzo ligt, moeten er miljoenen jaren overheen gaan. nu zijn er al een paar stenen, en dat is al het begin. maar een berg(landschap) word na de botsing van aardkorstplaten gemaakt. dit proces duurt alleen miljoenen jaren. dus misschien is het een kaart uit de toekomst die rockstar alvast heeft neergezet... ik weet niet of het waar is, maar het is een theorie. >>> Door Bling: Ik heb liever niet dat er twee topics over Alcatraz worden aangemaakt in een zeer korte periode. Om alle verwarring tussen beide onderwerpen te ontzaaien, voeg ik ze maar samen. <<< Reageren
Twister24 Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Jullie kennen de easter egg van: san andreas breuklijneerlijk gezegt, lijkt het niet op de breuklijn EN: er was een topic gemaakt over het eiland alcatraz dat iemand op een kaart bij de gant bridge het eiland alcatraz heeft gezien Dit was met bewijs. Nu dus mijn theorie: Het eiland ( alcatraz) kan door een aardbeving zijn neergestort in het water dat verklaart ook die breuklijn, van een aardbeving "Hier ik heb een screen en volgends mij is het alcatraz" Dit stond in een ander forum ergens anders Hij is 100% nep, dus niet geloven!! (Sorry voor off topic) Hier die screen Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Dat is gewoon wat water met op de achtergrond San Fierro en Easter Bay Airport. Alcatraz is trouwens op een rots in de zee gebouwd, wat dus duidelijk niet op jou plaatje te zien is. Toegevoegde plaatje(s) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.