Godfather Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Weet iemand waar ik traangas kan vinden (map ofzo) Tis me lievelingswapen en kan hem maar niet vinden Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Weet iemand waar ik traangas kan vinden (map ofzo) Tis me lievelingswapen en kan hem maar niet vinden Traangas is op 4 plaatsen in het spel te vinden. Op dit kaartje kan je precies zien waar ze te vinden zijn. Pas op dat je er zelf niet in loopt Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Zie WikiGTA.nl Edit: Ja, Typhoon was sneller . Ik had een reply open staan terwijl ik aan het zoeken was, dus vandaar... Edit2: @ hieronder, 5 seconden later dan ik Bewerkt: 18 januari 2007 door Thundercover Reageren
Advancegta Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Weet iemand waar ik traangas kan vinden (map ofzo) Tis me lievelingswapen en kan hem maar niet vinden Hij heeft toch echt wel wat vindplaatsen maar ik snap indien je in het wilde weg gaat zoeken dat je hem in een staat zo groot als San Andreas niet al te snel tegen gaat komen. Mischien heb je al eens van de site WikiGTA gehoord, hierop is een hele boel informatie over GTA te vinden, zo ook de vindplaatsen van de wapens van onder andere GTA San Andreas, en sinds kort zelfs allemaal appart op een kaartje. Het kaartje voor de Tear Gas vind je hier. Heel veel plezier ermee! Edit: Wat? Ben ik te laat Bewerkt: 18 januari 2007 door Advancegta Reageren
Cenzy Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 even een vraagje . Iemand zei dat je er zelf niet in moet lopen .. Ik liep er in en niets gebeurt Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 even een vraagje . Iemand zei dat je er zelf niet in moet lopen .. Ik liep er in en niets gebeurt Dat was meer als grapje, als je er in SA in loopt gebeurd er niks maar in het echt wel, een beetje nep dus. Trouwens is het traangas ook een beetje bugged, soms gooi je het en komt er niks uit. Andere mensen raken er wel door verzwakt Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Wat heeft het verder voor effect? Is het een soort graffiti bus maar dan dat je meerdere mensen op een groter oppervlak tegelijk kan raken? Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Neej het is een soort blik waar traangas inzit je moet het zegmaar "gooien" en dan komt er zelf traangas uit. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Dat begrijp ik, Maar wat doet het verder? Laat het mensen stikken? Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ook kun je er meerdere mensen tegelijk mee "verzwakken". Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ik begrijp het nog steeds niet Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Dus verzwakken zodat je ze makkelijker kan doden maar ze kunnen ook stikken dacht ik. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Okee, Gaaf. Nooit geweten Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Nou eindelijk je snapt het. =] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.