BoDyLoTioN Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Hoe verklein je de Kb's van je plaatjes? omdat de maximale Kb's voor een avatar 15kb is en degene die ik wil gebruiken daar over heen zit (23,8kb) Ps: Sorry als hier al een topic is over geopend maar ik kon het zo gauw niet vinden.. iederekeer als ik de zoekfunctie gebruik rollen er minstens 50 topics uit ofzo en is dit veel en veel sneller dan ze allemaal aftestruinen Reageren
BaasB Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Hoe verklein je de Kb's van je plaatjes? omdat de maximale Kb's voor een avatar 15kb is en degene die ik wil gebruiken daar over heen zit (23,8kb) Ps: Sorry als hier al een topic is over geopend maar ik kon het zo gauw niet vinden.. iederekeer als ik de zoekfunctie gebruik rollen er minstens 50 topics uit ofzo en is dit veel en veel sneller dan ze allemaal aftestruinen Wat voor type avatar is het? Je hebt namelijk verschillende formaten, zoals bijvoorbeeld: BMP, PNG, GIF, JPG, enzovoort. Je kunt het bestand opslaan als PNG formaat, dat neemt weinig ruimte in beslag. Waarschijnlijk zal je avatar dan wel onder de 15 KB zitten. Als je zelf geen Photoshop hebt, en je wilt toch dat je avatar op goede kwaliteit opgeslagen wordt op een formaat dat minder ruimte in beslag neemt, post dan even je avatar. Dan doe ik dat wel even voor je. Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Oke bedankt atm is het een JPG maar ik heb zelf Photoshop maar alsnog bedankt!! Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik weet hier wel een (gratis) programmaatje voor; Easy Resize. Je moet mogelijk Microsoft® .Net Framework 1.1 installeren, maar dat zit in de installatie inbegrepen. Als je Easy Resize geopend hebt, ga je naar Bestand en vervolgens naar instellingen. Je moet nu een aantal bolletjes selecteren: Vaste maat Schalen over de breedte => 64 pixels Houd afbeelding onder bepaalde grootte => 15 kb Klik daarna op Openen en selecteer je plaatje - hij wordt vanzelf geresized - en daarna op Opslaan. Klaar! Regels voor afbeeldingen: Afbeeldingen mogen geen overlast veroorzaken (bijv. door heftig te knipperen) Signature: Maximaal 500x150 pixels, Maximaal 100 kilobyte Avatar: 64x64 pixels, Maximaal 15 kilobyte Overige afbeeldingen: Maximaal 640x480 pixels Indien je een afbeelding plaatst in een post dient deze bij te dragen aan het topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.