Silverbyte Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 De missie op zich lukt me wel, maar als ik ook maar iets te hoog ga, vult de visibilty meter zich, en als ik dan lager ga vliegen, knal ik overal tegenop. Savepunt: Verdant Meadows Cheats: Nee, doe maar niet CJ heeft geen wapens meer, omdat ik net nog 'Wasted' op mijn schermpje gedrukt kreeg. Mochten deze nodig zijn voor de missie, dan mag je ze gerust kopen.
BaasB Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) De missie op zich lukt me wel, maar als ik ook maariets te hoog ga, vult de visibilty meter zich, en als ik dan lager ga vliegen, knal ik overal tegenop. Savepunt: Verdant Meadows Cheats: Nee, doe maar niet CJ heeft geen wapens meer, omdat ik net nog 'Wasted' op mijn schermpje gedrukt kreeg. Mochten deze nodig zijn voor de missie, dan mag je ze gerust kopen. doe ik. EDIT: Ik heb de missie N.O.E. voor je gehaald. Beloning: $15000,- Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Ik heb ook even een Body Armor voor je gehaald. Niet gekocht, maar gewoon opgepakt op een van de vindplaatsen. Veel succes en plezier verder met het uitspelen van GTA San Andreas. Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post. GTASAsf8.b Bewerkt: 18 januari 2007 door BaasB
Recommended Posts