TranceJunkie Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Hey mensen, Ik heb dus nu alle rijscholen gehaald, maar ik besef me net pas dat ik de Bike School nog niet heb gedaan, hoe kon ik dat vergeten? Weet iemand waar die is misschien? Alvast bedankt en n prettig weekend Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 heb je ze allenmaal al gehad? weet je mischien waar de vliegschool is ? ik kan hem niet vinden groetjes Reageren
pottevijn Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 die staat in las venturras bij het vliegveld-stort en dat is vrij bij een missie , dan moet je in die missie alles brons halen Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 jah maar je kunt ook in het 2e eiland weet jij mischien waar want anders kon gtagames toch ook nog niet vliegen wenneer hij in het 3e eiland zonder cheats in eens 4e wanted level had :unsure Reageren
barry Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 als je wilt vliegen in San Fierro, moet je eerst de vliegschool hebben gedaan voordat alle vliegtuigen pas open gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.