Clowntje_93 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Heey wie gaat de nieuwe CD van The Game, genaamd The Doctor's Advocate kopen? Ik heb hem gekocht en ik ben erg tevreden! Op bol.com kan je hem kopen voor €20,99. Natuurlijk kan je hem ook op andere sites bestellen of gewoon langs je plaatselijke Free Record Shop(of een andere winkel) gaan. TRACKS: 1. Lookin At You 2. Da Shit 3. It's Okay(One Blood) feat. Junior Reid 4. Compton 5. Remedy 6. Let's Ride 7. Too Much 8. Wouldn't Get Far feat. Kanye West 9. Scream on 'Em 10. One Night 11. Doctor's Advocate feat. Busta Rhymes 12. Ol' English 13. California Vacation feat. Snoop Dogg & Xzibit 14. Bang 15. Around the World 16. Why You Hate The Game feat. Nas & Marsha Greetz, Clowntje_93 Reageren
Yohan Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Is dat geen reclame maken ? Ik ga hem nog wel kopen, heb The Documentary ook pas later gekocht, je hoort dat Game goed op Dre heeft gelet, de beats zijn super! Ook de CD over het algemeen is een heerlijk album! Reageren
LBG Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ik heb hem ook maar ik zoek de Special Edition met de dvd, die kan ik nergerns vinden. Ik kan hem wel bestellen op internet maar ik ga liever gewoon naar de winkel om het te kopen. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Ik ga hem denk ik niet kopen. Ben wel benieuwd naar 't resultaat.. @Yohan: Hoezo: Je hoort dat Game goed op Dre heeft gelet, de beats zijn super! Game maakt echt niet al zijn beats zelf, ik denk zelfs bijna geen een. Meetal kopen ze die gewoon of bij hun producer ofzo.. *EDIT: Dit hoor eigenlijk in het Rap/HipHop Discussie topic Bewerkt: 20 januari 2007 door Dizzee Reageren
Yohan Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Nee dat hij zijn beats niet zelf maakt snap ik, maar ik bedoel dat hij de juiste beats uit heeft gekozen en zo die "Dre vibe" overbrengt.. Reageren
Lua Lua 32 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Heb hem al, goed album! Reageren
LBG Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ik denk dat hij veel beats van Scott Storch heeft. Reageren
RobertSA Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Heb hem ook, heel goed album. Vooral California Vacation, Let's Ride en Compton zijn goed. Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Echt een verdomd goed album! The Game! Paar goede nummers: It's Okay(One Blood), Let's Ride, Doctor's Advocate, California Vacation... Bewerkt: 19 januari 2007 door PSP-Lover Reageren
Lua Lua 32 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Echt een verdomd goed album! The Game! Paar goede nummers: It's Okay(One Blood), Let's Ride, Doctor's Advocate, California Vacation... Een paar goede nummers? Ik snap je niet, het ganse album is top voor mij Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ja ok, dat wel Maar deze nummers heb ik beluisterd en vind ze een beetje beter in vergelijking met sommige andere... Reageren
Little Gangster Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik vind dit album heel slecht met uitzondering van het nummer One Blood. Verder vind ik The Documentary het betere album van The Game. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Mijn favorieten zijn Let's Ride(echt meesterlijk), One Blood(It's Okay), Compton en California Vacation. Maar het hele album is natuurlijk über! Reageren
RobertSA Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ik vind dit album heel slecht met uitzondering van het nummer One Blood. Verder vind ik The Documentary het betere album van The Game. Wat vind je er slecht aan dan? Reageren
Little Gangster Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 De nummers misschien? Wat moet ik er anders slecht aan vinden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.