richi78 Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Please Help! Ik heb in San Fierro bijna alle missies gehad, alleen ik kan niet de laatste 2 of 3 doen die ik nodig heb om naar Desert te komen. Ik heb SYNDICATE MISSIONS tot "Ice Cold" uitgespeeld + alle ZERO missies + alle WU ZI MU missies. Ik kan dus niet meer bij de laatste 2 of 3 missies komen ! *Pier 69* en *Toreno's Last Flight* en *Yay Ka-Boom-Boom* Ook heb ik de tip opgevolgd om de koeriersmissies, die 2 missies waar je telefoontje van krijgt dat je naar LS moet gaan en de koerier zijn geld af te pakken gedaan! Wie weet hoe ik verder kom ? Is het misschien zo dat de start van die missies ergens anders is als normaal ? Wie weet het ......................... ? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Heb je de drivingschool gedaan? (ik echter weet niet of hij verplicht is). Heb je de missies van Jizzy gedaan (bij de Gant Bridge?, in Noordwest SF) Op je ingame-map kun je zien waar er eventueel nog missies starten. Reageren
richi78 Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2004 ...Bedankt voor je reactie.... - Ik heb alle"opdrachten" van driving school gedaan (minstens Zilver) - Ik heb alle opdrachten van Jizzy bij Gant Bridge gedaan! ....Ik kom echt niet verder.... !!!!!!!!! P.S. ik ben niet echt een "noob" in GTA want ik heb alle vorige GTA versies (1 tm 3) al uitgespeeld! Dus tjahhhhh ? wie kan me helpen ! ? P.S. weet iemand toevallig of die koeriers dood moeten of dat je gewoon 1,2,3... pakjes moet afpakken ... ik heb ook eens gehoord dat je die koeriers moet doden... maar nadat ik ze klem had gereden en ze uitgestapt waren kreeg ik meteen melding "probeer volgende week weer opnieuw voor geld te krijgen" want ik had al enkele pakjes te pakken ... ik had ze daarna toch doodgeschoten maar dat telde niet meer voor die koeriersmissie..... Reageren
BrokenTable Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 (bewerkt) Wat is de laatste missie die je gedaan hebt? En de laatste van Wu-Zi-Mu? Wu-Zi-Mu bestaat in SF uit meerdere delen (op een gegeven moment krijg je even geen missies meer van hem, daarna weer wel). (in de strat. guide staat niet dat je een bepaalde missie nodig hebt om verder te kunnen...) EDIT: wellicht ten overvloedde, maar je weet dat de missie Pier69 vlak bij de pier begint en niet bij de garage? Bewerkt: 19 november 2004 door BrokenTable Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Telefoontje met Cesar dat hij bij 69 staat, dan er naartoe en dan kom je wel verder. Zwemmen heb je dus duidelijk ook niet gedaan, zorg maar dat je lungcapacity voldoende is! Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Precies je moet bij die missie als het goed is heel veel door gaten onderwater zwemmen en dan de boten ontwijken en op een hele grote boot gaan! Reageren
BrokenTable Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 ** SPOILER ** Bij Pier 69 moet je Ryder achterna in een Speedboot. Waar je veel moet zwemmen is Amphibious Assault. Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Juist, met die boten die je niet mogen zien.... niet moeilijk, wel lastig.... Reageren
tonio Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 je moet voor die misie je lungcapacity op ongeveer de helft hebben ( je kan dat zien als je in het water zit en dan op L1 kilikt of op start en dan status) en dan is ie heel makelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! B) ps: egt kut als je het spel hebt uitgesppelt want dan ga je je vervelen maar wat wel leuk om oorlog te voeren met een jetpack hahaha Reageren
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 je moet voor die misie je lungcapacity op ongeveer de helft hebben ( je kan dat zien als je in het water zit en dan op L1 kilikt of op start en dan status) en dan is ie heel makelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! B) Maar dit gaat niet over waarom richi78 Pier 69 niet kan spelen. De missie waar je lung-capacity nodig hebt is een andere... Reageren
-Richard- Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Pier 69? Dat is toch met die gasten op die daken, dat je met je sniper moet. Daar hoef je toch niet onder water? Later alleen in een bootje achter Ryder aan. Als je die hebt gedood, krijg je volgens mij een telefoontje van het andere eiland af. Dat je daarheen moet komen. Of heb ik het nou verkeerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.