Jump to content

Netwerk stopcontact

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarschijnlijk is het meer dan genoeg. die dingen zijn tegenwoordig doodsimpel.

Je plugt ze in het stopcontact, drukt er een netwerkkabel in en het werkt!

Je kunt er trouwens niet mee naar de buren, omdat de freqentie in de meterkast eruitgefilterd word.

Geplaatst:

Als ik jou was, zou ik kijken voor een draadloze. Die zijn nog goedkoper ook (moet je wel goed zoeken).

Geplaatst:

Zou je denken?

Je bent 2 access points nodig (aangezien een PS2 geen USB poort waar een netwerkadapter op kan heeft (hij heeft wel usb, maar niet voor netwerk) en je van draad naar draad moet)

Geplaatst:

Ik heb net op kieskeurig.nl gekeken en zo'n ding om het van draadloos naar LAN om te zetten kost gemiddeld €60. Als -supremecars- al een draadloos netwerk heeft, dan is dit zeker het voordeligst, maar anders maakt het niet zoveel uit. Je hebt trouwens geen 2 accespoints nodig; 1 voor het signaal en een ontvanger met een LAN uitgang.

Als je nou even op www.speurders.nl gaat kijken, vind je mischien wel iets moois voor een lage prijs...

Geplaatst:

Ik heb geen draadloos netwerk, ik ben toch van plan om maar een kabel te kopen, hoeveel kost 10-15 meter internet kabel?

:puh:

Geplaatst:

Een normale LAN kabel van 10 meter kost tussen de 5 en 15 euro. Het is wel erg lastig om zo'n kabel goed te leggen en mischien heb je dan ook wel een electricien nodig.

Geplaatst:

Een kabel leggen is niet moeilijk,

Stekker in de router weg werken via plastic leidingen naar de Playstation er in en klaar. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...