Jump to content

DEA antennes uitschakelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik ben nu bij een missie waar ik erge hekel aan begin te krijgen.

Ik moet bij elke DEA gebouw twee antenne's uitschakelen met een bazooka in een korte tijdlimit.

Voordat ik bij de andere gebouw ben is de tijd al over de helft en heb ik bijna de hele politiecorps achter mijn rug en ook nog eens de swat teams en helikopters erbij.

Wat is de beste middel om alle Antenne's van de DEA gebouwen uit te schakelen?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heet je eerst van harte welkom op het forum. De Bazooka is inderdaad een wapen waarmee je die antennes kunt uitschakelen. Maar er is een betere en goedkopere optie. Dat zijn de granaten. Die zijn te krijgen bij de Ammu-Nation in Downtown. Met granaten kun je beter gooien en je kunt je sneller voorbewegen. Het nadeel is alleen dat je niet kunt mikken of schieten op mensen en voertuigen. Dat is weer het voordeel van een Bazooka. Daarmee kun je wel mikken en schieten. Het mikken duurt soms lang en je ziet soms niet wat er in je omgeving gebeurt als je mikt. Het nadeel is alleen dat je niet snel kunt voortbewegen. Met granaten kan dat wel, alleen moet je minstens een Machinegeweer en een Assultrifle op zak hebben. Ik adviseer je dus om Granaten mee te nemen omdat die een stuk goedkoper zijn. Je krijgt niet veel waar voor je geld als je een Bazooka aanschaft. Van dat geld kon je meerdere wapens aanschaffen. Met de politie bij het eerste gebouw moet je makkelijk kunnen afrekenen. Schiet ze gewoon neer en pak die helikopter en vlieg naar het tweede gebouw in Little Havana. Daar wordt het wel lastig. Agenten staan daar op een helikopter om je neer te schieten. Schiet die agenten dood en hou je helikopter uit de buurt van het vuurgevecht. Als je die antennes hebt vernietigd en die agenten hebt doodgeschoten, dan moet je naar het derde gebouw. Daar moet je die antennes vernietigen en met die agenten afrekenen. Als dat gelukt is, dan pak je de helikopter en dan vlieg je naar de plaats waar je die opdracht kreeg van Lance. Voorin staat er een garage en daar staat een Infernus klaar. Neem die Infernus en rij naar de Pay 'N Spray. Die is vlakbij. Die bevindt zich in de straat van de Ammu-Nation. Je moet rechtdoor rijden en dan zie je de Pay 'n Spray aan je rechterkant liggen. Voor meer tips kun je kijken op Wikigta.

Als je moeite hebt met deze missie dan kun je hier een Savegame-aanvraag doen. In deze post van SummerBase vind je uitleg over de regels en hoe je een Savegame op het forum zet.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Geplaatst:

Ik wist nog niet dat je die helikopter kon gebruiken :$

Dus ik ga dan maar weer verder met het story en stoppen met het verdedigen van mijn empire buildings, want die worden toch om de 5 minuten aangevallen haha word er beetje gek van.

Maar bedankt voor je reactie en je leerzame tips ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoi, ik ben ook nog maar een beginner maar ik heb veel ervaring met GTA :klap:

Dus eh, tip: Zoek bij cheats wapen tools 2 en dan zit er ook een bazooka bij.

Schiet de antennes neer met de bazooka, MISSI GESLAAGD :klap:

Greets: HippeEend ^_^

Geplaatst:

Maar de meeste mensen gebruiken juist géén cheats, omdat het spel anders te makkelijk wordt...

Nog even iets voor degenen die deze missie ook niet kunnen halen (als ze dit lezen en geen nieuw topic aanmaken): Je kunt ook met de helikopter door een aantal Cop Bribes vliegen, zo riskeer je niet het risico om je over de grond te verplaatsen. Daar kun je neergeschoten worden, je auto kan 'boem'zeggen of op de kop slaan, kortom, veel meer risico ;)

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...