Jump to content

Domo Arigato Domestoboto

Recommended Posts

Geplaatst:

wie kan mij helpen met deze missie want je moet een code invoeren als je bij de kluis bent elke keer roept hij mij ( de robot) en als ik niet op tijd ben schiet armando mij dood :?:?:?:?

duz mijn vraag is wat is die code van de kluis??

alvast bedankt :bier:

Geplaatst:

In de missie: 'domo Arigato Domestoboto', moet je in opdracht van 'Ricardo Diaz' de kluis van Armando Mendez kapot maken. Dit doe je met de robot, rij met de robot door het huis en zorg dat je de orders van Armando opvolgt. Dit is opzich niet zo moeilijk, doe gewoon wat er op het scherm staat en niks kan eigenlijk nog fout gaan. De code die je moet invoeren is als volgt: '8423[/font]', muis erover heen halen om de kluis code te zien. Mocht dit niet lukken dan verneem ik het uiteraard graag, mochten er nog vragenver iets geheel anders zijn dan kan je dat natuurlijk ook stellen. Succes! :tu:

Geplaatst:

Hier zijn al genoeg topics over, je kon ook even de zoekfunctie gebruiken ;)

De kluis kraken is niet simpel maar als je goed de instructies leest is het simpel. Je ziet iets kompasachtigs met vier knoppen; de bovenknop, de rechterknop, de onderknop en de linkerknop. De bovenknop staat voor het eerste cijfer, de rechterknop voor het tweede cijfer, de onderknop voor het derde cijfer en de linkerknop voor het vierde cijfer. Voer 4 willekeurige cijfers in. Als een cijfer wel in de code zit maar niet op de goede plaats staat, zal dit cijfer geel worden. Als hij ook op de goede plaats staat zal hij groen worden, en dan hoef je er niet aan te komen want dan is het goed. Probeer nu een code met andere cijfers, maar laat nu de groene cijfers staan en zet de gele cijfers op een andere plek in de code. Nu wordt weer aangegeven wat goed en fout is. Je moet dus vanzelfsprekend doorgaan totdat ze alle 4 groen zijn. Het kan zijn dat je tussendoor wordt geroepen door Armando Mendez voor een opdracht, maar wat je al gekraakt hebt blijft gewoon staan ;)

Geplaatst: (bewerkt)

8423[/font] <--klik hier--> voor nog een paar tropic's over die missie

edit:vraagje summerbase hoe doe je die code in zon zwart blokje

>>> Door SummerBase: Ik heb het even voor je aangepast, en ik zal ook even uitleggen hoe het moet gebruik de volgende code:

[spoiler]....[/spoiler]

Vanzelfsprekend moet op de .... het woord staan wat je in een zwart blokje wilt. Succes!<<<

edit2:bedankt :*D

Bewerkt: door ken9
  • 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Eerst en vooral moet je op je PSP de mogelijkheid hebben om de Cheatdevice te kunnen draaien. Deze mogelijkheid valt weg van zodra je upgrade naar Firmware 2.81 ( correct me if I'm wrong :t ) omdat de Cheatdevice, van zowel LCS als VCS, op een bug draait die vanaf Firmware 2.81 door Soy werd weggehaald.

Als dit alles geen probleem geeft dan start je gewoon de Cheatdevice op ( ingame natuurlijk ). Daarna kan je in het menu v/d Cheatdevice kiezen voor ' Spawn Vehicle ' oid, daarna kies je gewoon ' Domo Arigato Domestoboto '. Nu word er op de straat die het dichtst bij de speler positie ligt, een ' Domo Arigato Domestoboto ' gespawnt ;).

Nu stap je gewoon in en kan je hetzelfde doen met wat je met een ander voertuig doet :bier:.

Bewerkt: door Nicsan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...