FCTBjorn Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Wie kan voor mij deze missie halen? GTASAsf1.b
Typhoon Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Doe ik wel Edit: ik start ff de pc opnieuw op, hij loopt niet helemaal lekker. Mission Passed: Vertical Bird Beloning: $50.000,- | Er zal een Hydra op op het vliegveld in Verdant Meadows spawnen | De minigun, rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher spawnen nu in de ranch van Mike Toreno in Tierra Robada. Cheats/mods: Niet gebruikt. Savegame: Nog veel plezier en succes bij het spelen van GTA San Andreas! Bewerkt: 19 januari 2007 door Typhoon
FCTBjorn Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Lukt het? Doe ik wel Edit: ik start ff de pc opnieuw op, hij loopt niet helemaal lekker. Mission Passed: Vertical Bird Beloning: $50.000,- | Er zal een Hydra op op het vliegveld in Verdant Meadows spawnen | De minigun, rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher spawnen nu in de ranch van Mike Toreno in Tierra Robada. Cheats/mods: Niet gebruikt. Savegame: Nog veel plezier en succes bij het spelen van GTA San Andreas! Thank you!
Recommended Posts