Jump to content

Toegang

Tuned-perenial

Recommended Posts

zoals 813ikkie al zei, na woozie kan je in alle vliegtuigen op San Fierro

jij hebt het zeker op de "half-uur-vliegen-en-dan-je-pilot-licence-krijgen-manier" gedaan? ;)

das zonde, flying school is F.U.N

oke,..

en ja ik heb het op die manier gedaan,,... Hoe weet je dat trouwes??! :blink:

Delen op andere websites

zoals 813ikkie al zei, na woozie kan je in alle vliegtuigen op San Fierro

jij hebt het zeker op de "half-uur-vliegen-en-dan-je-pilot-licence-krijgen-manier" gedaan?  ;)

das zonde, flying school is F.U.N

oke,..

en ja ik heb het op die manier gedaan,,... Hoe weet je dat trouwes??! :blink:

:lol: mjaaaahhh,... :lol:

Delen op andere websites

Waarschijnlijk omdat hij er eerder van gehoord had, en tot de conclusie kwam dat het niet werkte ? :)

nee gta 0wner

als jij je niet zo wanabee mod aan het gedragen was had je kunnen lezen dat het hem WEL gelukt was en dat hij alleen geen acces had tot de vliegtuigen in het spel...

dus voortaan goed lezen en dan pas antwoorden oke? ;) :lol:

Delen op andere websites

Waarschijnlijk omdat hij er eerder van gehoord had, en tot de conclusie kwam dat het niet werkte ? :)

nee gta 0wner

als jij je niet zo wanabee mod aan het gedragen was had je kunnen lezen dat het hem WEL gelukt was en dat hij alleen geen acces had tot de vliegtuigen in het spel...

Als jij even na had gedacht, kon je tot de conclusie komen dat hij bedoeld dat je als je blijft vliegen, en zo je Flying Skill omhoog haalt, de vliegtuigen niet open gaan. :rolleyes:

Delen op andere websites

nee gta 0wner

Als jij even na had gedacht, kon je tot de conclusie komen dat hij bedoeld dat je als je blijft vliegen, en zo je Flying Skill omhoog haalt, de vliegtuigen niet open gaan. :rolleyes:

Danku Se7en..

En dat ik mij als een wannabe mod gedraag zie ik zelf niet zo, dat ik de mentaliteit van een moderator hebt kan ik niets aandoen.

Dat ik me erger aan zulk soort mensen die daarover zeiken, wederom kan ik daar niets aan doen. Dus hou maar gewoon je mond ok?!

Delen op andere websites

jah of jij kan beter je mond houden al dat lompe boeren gedrag is je vader toevallig baas van een groot bedrijf ofzo ?? en jij hebt de mentaliteiten van een koe je hebt nu al zeker in 3 topics dr over gehad dat je de mensen haat die dubbel posten ik denk dat ik er wel 40 kan vol schrijven van hoe dom jij bent en verder zeg ik niks want je moet een mens in z,n waarde laten en niet dom zitten zeuren over dubbel post wil jou wel us in de gaten houden als jij us un x dubbel post

Delen op andere websites

nee gta 0wner

nee se7en,... Vayne had gelijk.

ik heb door te blijven vliegen mijn pilotlicence gekregen maar had geen toegang tot de vliegtuigen.

hij kende die manier schijnbaar ook en wist het daardoor,.. je hoeft gtaowner egt niet te beschermen hoor, ten zij hij het nodig heeft met zijn "mod mentaliteit" <_<

Delen op andere websites

jah of jij kan beter je mond houden al dat lompe boeren gedrag is je vader toevallig baas van een groot bedrijf ofzo ?? en jij hebt de mentaliteiten van een koe je hebt nu al zeker in 3 topics dr over gehad dat je de mensen haat die dubbel posten ik denk dat ik er wel 40 kan vol schrijven van hoe dom jij bent en verder zeg ik niks want je moet een mens in z,n waarde laten en niet dom zitten zeuren over dubbel post wil jou wel us in de gaten houden als jij us un x dubbel post

whaha helemaal gelijk ;)

gelukkig zijn er wel mensen die het opvallen :lol:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...