Tuned-perenial Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Hey iedereen, nu ik mijn pilots licence heb kan ik alle vliegvelden in maar ik kan nieens in SF in een vliegtuis stappen,.. ze zijn allemaal op slot! hoe krijg ik acces to the planes? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimp Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 later krijg je een F16 bij je vliegbasis daar kan je wel in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
813ikkie Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 dat moet je wel eerst vrij spelen he heb je alle missies al gedaan van woozie volgens mij maar dat wordt vanzelf wel aangegeven als je erin kan dat was teminste bij mij wel zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 zoals 813ikkie al zei, na woozie kan je in alle vliegtuigen op San Fierro jij hebt het zeker op de "half-uur-vliegen-en-dan-je-pilot-licence-krijgen-manier" gedaan? das zonde, flying school is F.U.N Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tuned-perenial Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 zoals 813ikkie al zei, na woozie kan je in alle vliegtuigen op San Fierrojij hebt het zeker op de "half-uur-vliegen-en-dan-je-pilot-licence-krijgen-manier" gedaan? das zonde, flying school is F.U.N oke,.. en ja ik heb het op die manier gedaan,,... Hoe weet je dat trouwes??! :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 zoals 813ikkie al zei, na woozie kan je in alle vliegtuigen op San Fierrojij hebt het zeker op de "half-uur-vliegen-en-dan-je-pilot-licence-krijgen-manier" gedaan? das zonde, flying school is F.U.N oke,.. en ja ik heb het op die manier gedaan,,... Hoe weet je dat trouwes??! :blink: :lol: mjaaaahhh,... :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Waarschijnlijk omdat hij er eerder van gehoord had, en tot de conclusie kwam dat het niet werkte ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Waarschijnlijk omdat hij er eerder van gehoord had, en tot de conclusie kwam dat het niet werkte ? nee gta 0wner als jij je niet zo wanabee mod aan het gedragen was had je kunnen lezen dat het hem WEL gelukt was en dat hij alleen geen acces had tot de vliegtuigen in het spel... dus voortaan goed lezen en dan pas antwoorden oke? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Waarschijnlijk omdat hij er eerder van gehoord had, en tot de conclusie kwam dat het niet werkte ? nee gta 0wner als jij je niet zo wanabee mod aan het gedragen was had je kunnen lezen dat het hem WEL gelukt was en dat hij alleen geen acces had tot de vliegtuigen in het spel... dus voortaan goed lezen en dan pas antwoorden oke? :lol: Als jij even na had gedacht, kon je tot de conclusie komen dat hij bedoeld dat je als je blijft vliegen, en zo je Flying Skill omhoog haalt, de vliegtuigen niet open gaan. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Waarschijnlijk omdat hij er eerder van gehoord had, en tot de conclusie kwam dat het niet werkte ? nee gta 0wner als jij je niet zo wanabee mod aan het gedragen was had je kunnen lezen dat het hem WEL gelukt was en dat hij alleen geen acces had tot de vliegtuigen in het spel... dus voortaan goed lezen en dan pas antwoorden oke? :lol: Als jij even na had gedacht, kon je tot de conclusie komen dat hij bedoeld dat je als je blijft vliegen, en zo je Flying Skill omhoog haalt, de vliegtuigen niet open gaan. :rolleyes: Danku Se7en.. En dat ik mij als een wannabe mod gedraag zie ik zelf niet zo, dat ik de mentaliteit van een moderator hebt kan ik niets aandoen. Dat ik me erger aan zulk soort mensen die daarover zeiken, wederom kan ik daar niets aan doen. Dus hou maar gewoon je mond ok?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
813ikkie Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 jah of jij kan beter je mond houden al dat lompe boeren gedrag is je vader toevallig baas van een groot bedrijf ofzo ?? en jij hebt de mentaliteiten van een koe je hebt nu al zeker in 3 topics dr over gehad dat je de mensen haat die dubbel posten ik denk dat ik er wel 40 kan vol schrijven van hoe dom jij bent en verder zeg ik niks want je moet een mens in z,n waarde laten en niet dom zitten zeuren over dubbel post wil jou wel us in de gaten houden als jij us un x dubbel post Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 hey kom op Back2topic, Gewoon verder komen in de missies zul je na een tijdje merken dat sommige planes wel open gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tuned-perenial Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Waarschijnlijk omdat hij er eerder van gehoord had, en tot de conclusie kwam dat het niet werkte ? nee gta 0wner als jij je niet zo wanabee mod aan het gedragen was had je kunnen lezen dat het hem WEL gelukt was en dat hij alleen geen acces had tot de vliegtuigen in het spel... dus voortaan goed lezen en dan pas antwoorden oke? :lol: Als jij even na had gedacht, kon je tot de conclusie komen dat hij bedoeld dat je als je blijft vliegen, en zo je Flying Skill omhoog haalt, de vliegtuigen niet open gaan. :rolleyes: nee se7en,... Vayne had gelijk. ik heb door te blijven vliegen mijn pilotlicence gekregen maar had geen toegang tot de vliegtuigen. hij kende die manier schijnbaar ook en wist het daardoor,.. je hoeft gtaowner egt niet te beschermen hoor, ten zij hij het nodig heeft met zijn "mod mentaliteit" <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tuned-perenial Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 jah of jij kan beter je mond houden al dat lompe boeren gedrag is je vader toevallig baas van een groot bedrijf ofzo ?? en jij hebt de mentaliteiten van een koe je hebt nu al zeker in 3 topics dr over gehad dat je de mensen haat die dubbel posten ik denk dat ik er wel 40 kan vol schrijven van hoe dom jij bent en verder zeg ik niks want je moet een mens in z,n waarde laten en niet dom zitten zeuren over dubbel post wil jou wel us in de gaten houden als jij us un x dubbel post whaha helemaal gelijk gelukkig zijn er wel mensen die het opvallen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.