Koen729 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Heeft iemand tips voor de freight missies? Het lukt me telkens niet Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Misschien kan Wikgta je helpen. Reageren
Koen729 Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Misschien kan Wikgta je helpen. Al gekeken. Bijna geen tips op wiki Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Heb je al op 'deze' pagina van 'WikiGTA' gekeken? Daar staat namelijk een duidelijke uitleg over de Freight missie submissie. Ik zal het natuurlijk ook nog even uitleggen met tips er bij. Je moet dus met een trein zo snel mogelijk van A naar B proberen te komen. Oftewel van Station naar Station; stap gewoon in een normale trein op een trein station. Start de submissie en begin kijhard te rijden, let op in de bochten, neem deze wat minder snel door het gas enigzins los te laten, anders zal je door de bocht vliegen, echter kan dit maar op een gering aantal plaatsen omdat de meeste spoorlijnen grote bochten hebben. Ook kun je op de kaart uitstippelen waar ongeveer trein stations zijn zodat je vna tevoren gas kan verminderen met de achteruit toets. Zorg ervoor dat je geen station voorbij rijdt, want achteruit gaan is een grote snelheids vermindering en dus verlies van het aantal seconden. Mochten hiernaast nog vragen zijn dan verneem ik dat uiteraard graag, hiervoor kun je in het vervolg ook de zoekmachine gebruiken, want dit zal vast wel eens eerder behandelt zijn. Reageren
Preddy Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Heeft iemand tips voor de freight missies? Het lukt me telkens niet Ik weet niet of je WiKiGTA al had geraadpleegd, maar wanneer je je een beetje houdt aan de cijfertjes die daar staan, moet het echt wel te doen zijn: Zorg ervoor dat de trein zo rond de 45 miles per uur blijft rijden, want boven de 50 ontspoort hij zeker. Het afremmen bij de stations vergt wat routine. Rechtsbovenin staat een teller hoeveel mijl je nog moet. Bij een snelheid van rond de de 43-45 per uur moet je ongeveer op 300 yards Ik zou zelf nog ietsjes eerder dan 300 yards gaan remmen, rond de 350, want het is me wel meer dan eens gebeurd dat ik toch niet op tijd stilsta. Op zich heb je wel genoeg tijd om één à twee keer ietsjes door te schieten, dus is het niet een heel probleem als het gebeurd. Meer tips zou ik zo niet weten, aangezien je niet heel veel te doen krijgt. Gewoon de knoppen vol indrukken en dan moet het wel te halen zijn dacht ik. Edit @ Hieronder: Probeer eens 350, als het dan nog niet genoeg is wellicht 375. Merkt vanzelf wanneer het te vroeg of te laat is . Bewerkt: 19 januari 2007 door Preddy Reageren
Koen729 Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ik had die pagina al gekeken. Ik rij meestal rond de 47, bij de hoeveel meter moet ik dan gaan remmen? Reageren
Rullez Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ik ga gewoon altijd volgas, kom je dicht bij langzamer langzamer langzamer. Tot aan je het Station mijna kan zien dan ga je echt volop in de remmen... Reageren
michaelfivez Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Hoe moet je ongeveer stoppen, ik bedoel. Ik sta stil in het rood maar er gebeurd niets. Moet je een bepaald gedeelde er in hebben? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 De locomotief is maatgevend: dié moet in de rode cirkel komen te staan met de snelheid compleet op 0. Als je dat ding dus compleet stil zet in de rode marker moet het gelukt zijn hoor Edit @ Preddy.....sorry Reageren
Preddy Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Hoe moet je ongeveer stoppen, ik bedoel. Ik sta stil in het rood maar er gebeurd niets. Moet je een bepaald gedeelde er in hebben? De locomotief moet in de rode marker stil komen te staan, dus de eerste "wagon" die de hele trein voorttrekt, die waar je in stapt wanneer je de missie wil starten. Als er nog niets gebeurd, misschien dat een stukje vooruit/achteruit rijden helpt. Veel succes Reageren
globekiller Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Heb je al op 'deze' pagina van 'WikiGTA' gekeken? Daar staat namelijk een duidelijke uitleg over de Freight missie submissie. Ik zal het natuurlijk ook nog even uitleggen met tips er bij. Je moet dus met een trein zo snel mogelijk van A naar B proberen te komen. Oftewel van Station naar Station; stap gewoon in een normale trein op een trein station.Start de submissie en begin kijhard te rijden, let op in de bochten, neem deze wat minder snel door het gas enigzins los te laten, anders zal je door de bocht vliegen, echter kan dit maar op een gering aantal plaatsen omdat de meeste spoorlijnen grote bochten hebben. Ook kun je op de kaart uitstippelen waar ongeveer trein stations zijn zodat je vna tevoren gas kan verminderen met de achteruit toets. Zorg ervoor dat je geen station voorbij rijdt, want achteruit gaan is een grote snelheids vermindering en dus verlies van het aantal seconden. Mochten hiernaast nog vragen zijn dan verneem ik dat uiteraard graag, hiervoor kun je in het vervolg ook de zoekmachine gebruiken, want dit zal vast wel eens eerder behandelt zijn. Gewoon uitstippen op een kaartje Dan moet je optijd remmen In de marker en dan weer verder >>> Door Bling: Je bumpt opnieuw een topic zonder nuttige toevoeging. Zou je hier aub mee willen stoppen? Dit is namelijk niet de eerste keer dat je erop gewezen moet worden. <<< Reageren
Phoenixboy93 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ik had die pagina al gekeken. Ik rij meestal rond de 47, bij de hoeveel meter moet ik dan gaan remmen? als je 47 rijds moet je ongeveer op 340 gaan remmen, en je moet met je cabin in de rode marker komen, nog een tip: als er staat dat je de lading hebt afgelost, of je staat helemaal stil en de tekst komt net gelijk weer gas geven, want dan start je net iets sneller, en scheelt tog al gauw +/- 10-20 seconden omdat je al eerder start en je houdt wel de gewone standaard tijd terwijl je al verder bent, Groeten, Phoenixboy Heb je al op 'deze' pagina van 'WikiGTA' gekeken? Daar staat namelijk een duidelijke uitleg over de Freight missie submissie. Ik zal het natuurlijk ook nog even uitleggen met tips er bij. Je moet dus met een trein zo snel mogelijk van A naar B proberen te komen. Oftewel van Station naar Station; stap gewoon in een normale trein op een trein station. Start de submissie en begin kijhard te rijden, let op in de bochten, neem deze wat minder snel door het gas enigzins los te laten, anders zal je door de bocht vliegen, echter kan dit maar op een gering aantal plaatsen omdat de meeste spoorlijnen grote bochten hebben. Ook kun je op de kaart uitstippelen waar ongeveer trein stations zijn zodat je vna tevoren gas kan verminderen met de achteruit toets. Zorg ervoor dat je geen station voorbij rijdt, want achteruit gaan is een grote snelheids vermindering en dus verlies van het aantal seconden. Mochten hiernaast nog vragen zijn dan verneem ik dat uiteraard graag, hiervoor kun je in het vervolg ook de zoekmachine gebruiken, want dit zal vast wel eens eerder behandelt zijn. Gewoon uitstippen op een kaartje Dan moet je optijd remmen In de marker en dan weer verder >>> Door Bling: Je bumpt opnieuw een topic zonder nuttige toevoeging. Zou je hier aub mee willen stoppen? Dit is namelijk niet de eerste keer dat je erop gewezen moet worden. <<< Eey Globekiller, het is opzich niet zo handig om het uit te stippelen op de kaart want je kan niet precies weten hoeveel meter het op de kaart is... gewoon kijken op je teller hoeveel je nog moet... dit is een verhouding wanner je ongeveer op welke speed moet stoppen: Speed Afstand 50 dan ben je al ontspoord... 45-48 ongeveer rond de 330-350 stoppen 39-44 ongeveer op de 290-320 stoppen 30-38 ongeveer op de 200-250 stoppen 20-29 ongeveer op de 110-170 stoppen <20 je rijdt al zo langzaam kan wel ongeveer vanaf 60 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.