Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Wat vinden jullie de beste verzonne muziek groep/solo van alle Gta's ? Bijvoorbeeld : Love Fist .. Og Loc .. Madd Dogg ? of nog anderen ? Ik vind veruit de beste .. Love Fist .. egt vet Reageren
Mirrrr Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Love Fist Als OG LOC begint te 'rappen' dan gooi ik mijn geluid het liefst uit Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ik vind Love Fist ook de beste. De rest komt volgens mij ook helemaal niet op de radio zenders voor. Reageren
White Gold Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Love Fist, mooiste muziek. Ik hou niet van die gangsta dinges.. Reageren
Koen729 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ik vind Love Fist ook de beste. De rest komt volgens mij ook helemaal niet op de radio zenders voor. Madd Dogg wel. Maargoed, ik vind ook Love Fist de beste. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Og Loc , hoezo ? ik vind hem gewoon grappig en een goede rapper. Hij is een real gangster. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Love Fist are my guys Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 OG Loc rocks! Oftewel: Ik vind OG Loc het best, eigenlijk is hij niet eens zo'n goede rapper, maar zijn songteksten zijn hilarisch, en dat mag ik wel. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ik vind Love Fist en OG Loc wel goed. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Madd Dogg! hoezo nagemaakt van Snoop Dogg en Nate Dogg maarja ik hou wel van rap Reageren
Gtwien Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 OG loc vind ik de beste omdat zijn songteksten erg grappig zijn. Ook het interview op WCTR is hilarisch. Reageren
Thundercover Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Eigenlijk houd ik niet van Mad Dogg, Og Loc en Love Fist. Het liefst zet ik meteen een andere zender op. Maar ik luister liever naar Love Fist dan naar dat rapgedoe Reageren
Suburban Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 mad dogg, for sure want: - je wordt zijn manager ( dan moet je hem op zich wel wat vinden ) - ik vind rappen gaaf - OG LOC vindt ik een beetje hoe zou ik het zeggen euhm: ADHD Rapper Reageren
Cenzy Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ik vind Love Fist het beste En als ik eerlijk mag zijn , OG Loc .. Suckt een Pak Als je zen stem hoort , dan zet je beter je geluid uit , zooo slecht Maarjah ieder zen eigen mening haé Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Het is allemaal vreselijk. love fist, niet om aan te horen. in gta sa is radiox (rock) best leuk, maar vrock (ook rock, met love fist) is niet om aan te horen... je hoort eigenlijk nauwelijks muziek van madd dogg en OG LOC. Maar madd is toch beter denk ik... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.