Dwayne Forge Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik vind O.G hilaries ik vind Love First niet leuk. Reageren
just-me Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Urhmm... misschien een domme vraag maar.. Who Tha Fuck Is love fist ? Reageren
Dare Devil Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Urhmm...misschien een domme vraag maar.. Who Tha Fuck Is love fist ? Een fictieve rockband uit GTA: Vice City, klik. Ik vind Love Fist zelf ook de beste fictieve muziekgroep in GTA, maar omdat het hier om San Andreas gaat kies ik voor OG Loc. Ik ben niet zo'n hiphop fan, maar hij is gewoon hilarisch. Reageren
Jericho Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik vind Love Fist de beste muziek, van og loc krijg ik hoofdpijn Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 OG Loc Die is echt zó grappig Ik heb dat liedje dus van hem. Hij is pas Gangsta OG Loc Liedje. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Zijn er eigenlijk nog andere verzonne solo/bands ? dan alleen love fist .. og loc .. madd dogg ? Reageren
Blink Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Og Loc , hoezo ? ik vind hem gewoon grappig en een goede rapper. Hij is een real gangster. Og Loc vind ik ook heel erg grappig. Zijn teksten zijn hilarisch om te horen Reageren
maikel jonson Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 ik vind og loc ook grappig maar de beste zanger vind ik james brown op master sounds FM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.