.Timothy Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Beste mede-leden, Ik zit met een probleem, ik had vandaag van een vriend een savegame gedownload en hem in GTA SA User Files gezet. Nu ik hem laad krijg ik steeds de foutmelding van Niet Verzenden e.d. Weet iemand welk probleem ik heb? Bij voorbaat dank, VWO-er Reageren
-eend- Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 ehm nee.. weet niet welk probleem je heb.. maar ik zou als iemand anders ook geen oplossing heb, je savegames backuppe en SA opnieuw instaleren.. Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Dat werkt niet, hij heeft V1 en ik V2 ... Daarom heb ik hem ook even ge'down'grade.. Reageren
-eend- Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) dan moest je de bestanden van V2 backuppen.. of als je dat niet had gedaan kan ik ze sturen en als je t wel had gedaan of als ik ze stuur moet je ze (terug) zetten in: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script en de main.scm en script.img backuppen voor als je ze later weer nodig heb. en van V2 moet je de main.scm en de script.img vervangen.. V2 zal ik sturen als je ze niet heb i mail.. ze zijn te groot voor de bijlagen.. Bewerkt: 19 januari 2007 door caviaIIIII Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.