thunderbirt Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 wat vinden jullie van deze signature??? dit is mijn eerste zonder tut http://img250.imageshack.us/my.php?image=z...turecopyxy2.jpg groetjes Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Je eerste Sig ooit uit de losse pols dus zeg maar, zonder dat er een Tut aan te pas is gekomen. Ik vind hem niet zo heel mooi eerlijk gezegd. De achtergrond is nog wel redelijk, een beetje een standaard achtergrondje eigenlijk. Dan de render, die ik al minder vind. Vooral vanwege de schaduw die je achter de render hebt gezet past totaal niet, ik denk dat de schaduw van de Blending Options hier mooier had gestaan, als je een schaduw had willen toevoegen. Ook kan je de render in het vervolg wat meer in de Sig verwerken, door hem in te blenden. Overigens moet ik wel tussendoor zeggen dat ik die pokémon Sigs nooit echt geweldig heb gevonden. Dan de tekst. De bliksemschichtjes die je erdoorheen hebt gezet had je weg mogen laten, en het SGC ervoor ook, want dat vind ik ook niet zo geweldig... Over het algemeen dus niet echt heel goed vind ik, maar dat kan natuurlijk komen doordat het één van je eerste Sigs is. Blijf vooral nog Tuts doen, om meer ervaring op te doen, dan word je steeds beter, heb je beschikking over meer effecten die je kent, enzovoorts. Succes nog met het maken van Sigs! Cijfers Eerste indruk: ................ 5 Achtergrond: ................. 6.3 - Brush enz: ..................... 6.3 - Overige dingen: ............. 6.5 Kleuren: ......................... 6.7 - Zelfde kleuren: .............. 7 - Overige dingen: ............. 6.5 Render: .......................... 5.8 - Plaatsing: ...................... 7 - Inblenden: ..................... 5 - Overige dingen: ............. 5.5 Tekst: ............................ 6.6 - Lettertype: .................... 6.8 - Plaatsing: ...................... 7 - Overige dingen: ............. 6 Originaliteit: .................. 6.2 - Stijl van Sig: .................. 6 - Vernieuwend: ................ 6.5 Algehele indruk: ............ 6 Eventuele bonus: ........... - Aantal sterren: .............. Eindresultaat: ................. 6.1 ____________________________________________________________________________De cijfers van de vette teksten zijn het gemiddelde voor het eindcijfer. De schuine teksten zijn het gemiddelde voor het desbetreffende onderwerp. Het gemiddelde dat bij de vette teksten staat kan iets afwijken van de schuine teksten.____________________________________________________________________________*** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.